На кафедрі Комп’ютерних наук Державного університету телекомунікацій науково-педагогічні працівники приділяють значну увагу втіленню в навчання для засвоєння і подальшого технічного застосування передових телекомунікаційних технологій, керуючись інноваційною вимогою – «навчати тому, що потрібно і як потрібно».
Одним з найбільш перспективних напрямків сучасного бізнесу, що обумовлює великі можливості з розвитку і застосування нових технологій і сервісів для різних сфер діяльності є мобільні рішення. Концептуальний підхід таких рішень полягає в поетапному впроваджені досягнень науки у всі сфери телекомунікаційних складових - це 5-те покоління мобільних мереж, 5-те покоління бездротових систем, сучасне кінцеве обладнання користувачів, що підтримують відповідні стандарти.
Дисциплінами, що викладаються на кафедрі і розглядають теоретичні питання і особливості технологій, які забезпечують їх практичну реалізацію та застосування такі: Конвергентна мережна інфраструктура, Побудова SDN мереж, Кінцеві пристрої інформаційних систем.
За матеріалами Регіонального семінару МСЕ «ЦИФРОВЕ МАЙБУТНЄ НА ОСНОВІ 4G/5G», що проводився на базі ДУТ було визначено і введено в учбовий процес перспективні технології які є основою для удосконалення діючих мобільних систем і мереж 4G та розгортання 5G. Це перспективні методи модуляції UF-OFDM (Universal Filtered OFDM), FBMC (Filter Bank Multi-Carrier) та GFDM (Filter Bank Multi-Carrier), що являються логічним продовженням розвитку OFDM-модуляції, а також специфікація MU-MIMO (Multi-User Multiple Input Multiple Output) як одної з найбільш значних технологічних удосконалень MIMO. Методи модуляції забезпечують більшу спектральну ефективність модуляції через максимально близьке розташування субканалів; високу завдостійкість інформаційного сигналу завдяки використанню підвищеної кількості несучих. Застосування технології MU-MIMO повинно розв’язати проблему швидко зростаючого потоку даних і забезпечити пропускну здатність мережі Wi-Fi із швидкістю понад гігабайт в секунду за рахунок використання чотирьох одночасно направлених радіочастотних каналів.
Це в свою чергу суттєво впливає на можливість застосування в бізнесі концепції BYOD (від англ. Bring your own device), що з’явився в корпоративній культурі зарубіжних організацій, але був переосмислений і прийнятий до використання в тому числі і в освітньому процесі. В освітньому процесі під BYOD розуміється використання мобільного телефону в якості додаткового джерела інформації при виконанні різного роду завдань, як аудиторних, так і самостійних. Найбільш простий і поширений спосіб використання власного мобільного пристрою полягає у відтворенні електронного варіанту навчально-методичного посібника, що знаходиться у вільному доступі, використання дистанційного курсу.