Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Спрощений он-лайн курс Java-програмування

10:15, 13-07-2019

Шановний абітурієнт. Відповідно з концепцією ранньої дуальної освіти на спеціальності 122 Комп’ютерні науки в Державному університеті телекомунікацій для вступників, які подали документи, діють наступні акції:

1) Спрощений он-лайн курс Java-програмування (22…24 липня) за програмою:

  • Ознайомлення із оболонкою Eclipse. Правила запису ідентифікаторів. Перша програма виведення імені.
  • Текстова змінна. Поняття типів даних. Тип даних int. Програма виконання арифметичних операцій над цілими числами. Тип даних double. Знайомство з кастингом примітивів.
  • Поняття та структура методу. Методи класу String – length, toLowerCase, toUpperCase, charAt, concat. Поняття перевантаження методів. Перевантажені методи класу String – indexOf, lastIndexOf, replace, substring.
  • Поняття класу та об’єкту класу String. Розміщення примітивів, класів та об’єктів класів в пам’яті. Оператор new.
  • Ознайомлення із графічною оболонкою JavaFX. Структура візуальних фреймів. Перша програма з віджетами Label, Button та графічними фігурами Circle, Rectangle. Ознайомлення із імпортом пакетів, наслідуванням класів та колекціями. 
  • Графічні атрибути – товщина ліній, кольори, тощо. Дії над графічними фігурами: повертання, пересування, тощо.
  • Класи Shape, Polyline, Polygon. Створення комплексних фігур (автомобіля).
  • Ознайомлення із інтерфейсами та generics. Поняття події.
  • Обробка подій натискання на кнопку та на клавішу. Інтерфейс EventHandler, класи ActionEvent та KeyEvent. Реалізація методу handle. Пересування фігури (автомобіля) при натисканні кнопки або клавіші. Прискорення-пригальмовування пересування.
  • Розгалуження. Оператори if-else. Зупинка фігури (автомобіля) або його рух в інший бік за виконання/невиконання умови.
  • Циклічні операції. Оператор while. Пересування фігури (автомобіля) за виконання умови.
  • Оператор for. Пересування фігури (автомобіля) визначену кількість разів.

2) Два початкових вебінари з дистанційного вивчення мови програмування Java за програмою сертифікаційних іспитів корпорації Oracle (22…24 липня) за темами:

  • Робота з Eclipse. Перша програма.
  • Структура класу. Оголошення та ініціалізація полів. Оголошення методів. Оголошення та створення об’єктів. Оператор new. Літерал null. Шаблон Model-View-Contrоller.
  • Ключове слово “static”. Локальні змінні та змінні класу.

3) Доступ до 10 вебінарів дистанційного навчання студентів 1-го курсу спеціальності Комп’ютерні науки мові програмування Java за програмою сертифікаційних іспитів корпорації Oracle в рамках дисципліни “Об’єктно-орієнтоване програмування” (24…31 липня) за темами:

  • Метод main(). Аргументи в методі main().
  • Передавання в метод в якості аргументів примітивів та посилань.
  • Типи методів. Конструктори. Перевантажені конструктори.
  • Перевантаження методів. API класу String.
  • Ініціалізація змінних, в т.ч. локальних та об’єктних. Блоки ініціалізації. Порядок ініціалізації.
  • Пакети. Import. Static import. Клас Math.                  
  • Поняття наслідування. Відношення has-a, is-a. UML- діаграми. Класи Calendar, GregorianCalendar, Date.
  • Модифікатори доступу.
  • Ключове слово this.
  • Ключове слово super. Клас Object.
  • Перевизначення методів, в т.ч. рrivate та static. Методи toString(), equals().
  • Поліморфні посилання. Поліморфізм. Раннє та пізнє зв’язування.
  • Covariant returns.
  • Ключове слово final.
  • Приведення типів.
  • Оператор instanceof.
  • Абстрактні класи.
  • Інтерфейси. 

4) Студенти, які навчаються за спеціальністю 122 Комп’ютерні науки починаючи з першого курсу мають можливість брати участь в розробці промислових проектів на фірмах ІТ галузі.

Реєстрація за посиланням.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "122 Комп’ютерні науки" кафедри Комп’ютерних наук та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Освітня програма: Комп’ютерні науки

За освітньою програмою Комп’ютерні науки, спеціальність 122 Комп’ютерні науки (англ. Computer Science, CS) готуються фахівці, що здатні виконувати функції розробника-програміста, спеціаліста по мережах, адміністратора баз даних, системного адміністратора, DevOps Engineer, спеціаліста по тестуванню програм, IT-архітектора. Вони володіють навичками алгоритмічного мислення, уявлення інформації, програмування і проектування комп’ютерних систем. Основні розділи: алгоритми і структури даних, мови програмування, архітектура комп'ютерів, операційні системи і комп'ютерні мережі, розробка програмного забезпечення, сервери і бази даних, штучний інтелект та робототехніка, комп'ютерна графіка, взаємодія людини і комп'ютера та ін.

Освітня програма: Комп’ютерні науки

За освітньою програмою Комп’ютерні науки, спеціальність 122 Комп’ютерні науки (англ. Computer Science, CS) готуються фахівці, що здатні виконувати функції розробника-програміста, спеціаліста по мережах, адміністратора баз даних, системного адміністратора, DevOps Engineer, спеціаліста по тестуванню програм, IT-архітектора. Вони володіють навичками алгоритмічного мислення, уявлення інформації, програмування і проектування комп’ютерних систем. Основні розділи: алгоритми і структури даних, мови програмування, архітектура комп'ютерів, операційні системи і комп'ютерні мережі, розробка програмного забезпечення, сервери і бази даних, штучний інтелект та робототехніка, комп'ютерна графіка, взаємодія людини і комп'ютера та ін.

Переглядів: 5 287