На кафедрі комп’ютерних наук та інформаційних технологій пройшов семінар на тему дуальної освіти.
Дуальний спосіб навчання є поєднанням теорії у вищому навчальному закладі та практики на підприємстві. Такий спосіб навчання бере свій початок з Німеччини і був зароджений в 70-х роках двадцятого сторіччя.
Ця система освіти передбачає собою отримання студентом теоретичних знань у вищому навчальному закладі лише 1-2 дні на тиждень, а також самостійне опрацювання матеріалу. Рештою підготовки є робота на підприємстві.
Найпершими в Україні запровадження такої системи навчання чекають аграрна, виробнича та ІТ-сфери. Навчаючись за такими напрямками, майбутні спеціалісти потребують більше практики, а ніж теорії. Вітчизняні вищі заклади, на жаль, не мають відповідної технічної бази. Інноваційні напрямки мають своє фінансування зі сфери бізнесу, що, відповідно, дає змогу навчити студентів виробничим процесам.
Дуальна освіта за своїми принципами надає право підприємцю формувати індивідуальний розклад занять для студента, а також забирати зайві, на їх думку, предмети і навіть приймати іспити. Однією з переваг такої системи є стипендії наближенні до заробітної плати. Таким чином у молодого спеціаліста відпаде потреба шукати компроміс між навчанням і підзаробітком.
Німеччина є першою країною, де була запропонована така форма навчання. Німецька система з того часу поєднує державну професійну школу з виробничим навчанням та вважається зразковою. Відповідно до цього була експортована в численні країни. Згодом цей досвід повторила Канада й багато країн Європи.
Науково - педагогічний персонал кафедри комп’ютерних наук та інформаційних технологій підтримав ідею використання такої форми навчання в Державному університеті телекомунікацій.
Зокрема, Іщеряков Сергій Михайлович відмітив, що при цьому вирішуються проблеми з безробіттям та працевлаштуванням студентів. Дуальна освіта дає плюси, як студентам, так і фірмам: фірми отримають кваліфіковані кадри, студенти – роботу.