Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Друга вища освіта в ДУІКТ відкриває нові горизонти: історія випускниці кафедри маркетингу

17:01, 21-05-2024

Здобуття першої вищої освіти не завжди є запорукою успіху. Деякі студенти надто пізно розуміють, що помилилися з вибором професії, а іноді випускникам вишів просто не вистачає отриманих знань для початку професійного шляху. В такій ситуації головне - не зупинятися у розвитку і грамотно підійти до вибору закладу для подальшого навчання.

Підтвердженням тому, що друга освіта варта витраченого на неї часу і здатна відкривати нові кар’єрні горизонти є історія випускниці ДУІКТ Богдани Сухомлінової. У свої 24 роки дівчина вже досягла неабияких успіхів і готова поділитися корисними порадами з тими, хто просто зараз стоїть перед вибором місця для розширення своїх професійних можливостей.

 

– Як ви опинилися на кафедрі маркетингу ДУІКТ?

– Після завершення моєї першої магістратури в НТУ я вирішила, що мені вкрай не вистачає маркетинг-компетенцій для загального розуміння та зросту у сфері продаж.

Рішення про вступ в ДУІКТ було виваженим, адже це саме телекомунікаційний виш, а моя робота була напряму пов’язана з телеком галуззю. Крім того, чула багато гарних відгуків про цей університет від товаришів. Велику роль зіграло й те, що мій батько свого часу також здобував освіту в ДУІКТ.

 

– Які переваги навчання саме у цьому закладі можете відзначити? 

– Маючи практичний досвід навчання в іншому університеті, в першу чергу, хочу відзначити викладацький склад. Це дуже розумні, відкриті та розуміючі фахівці. Завдяки цьому, вивчати новий матеріал було цікаво та легко. 

Також не можу не згадати своїх одногрупників. Хоча я з ними і не навчалася з першого курсу, атмосфера у колективі була надзвичайно дружня і тепла. Вважаю, що мені дуже пощастило познайомитись із усіма людьми, які мене оточували під час магістратури у ДУІКТ.

 

– Яке місце в сучасному світі займають знання і навички, що отримуються студентами ДУІКТ?

– Дуже важливе. Робочий ринок постійно змінюється і вимагає від фахівців широкого спектру знань і навичок. Університетська освіта допомагає студентам розвивати критичне мислення, аналітичні здібності, комунікаційні навички та інші ключові компетенції, які є важливими для успішної кар'єри.

Освіта в цьому закладі є серйозною базою для подальшого успіху та професійного зростання. Для випускників відкриваються безмежні можливості, головне - ставити цілі та впевнено крокувати вперед.

 

– Чим ви займаєтесь зараз?

– Не можу сказати, що наразі я на 100% працюю за фахом маркетолога, але знання, які я отримала під час навчання в ДУІКТ, є дуже цінними для мене на поточній посаді.

Працюю в компанії ДатаГруп&Volia керівником відділу продажів, маю класну команду менеджерів, разом із якими ми досягаємо нових цілей та отримуємо задоволення від робочого процесу.

 

– Якими професійними здобутками ви пишаєтеся? 

– Пишаюся своїм успішним досвідом у керуванні відділом продажів у телеком компанії, де мені вдалося запровадити ефективні стратегії маркетингу і збільшити обсяги продажів. 

Крім того, я вмію ефективно керувати командою, мотивувати співробітників до досягнення високих результатів і впроваджувати нові ідеї для покращення роботи відділу. Мої знання в галузі маркетингу також допомагають мені у роботі з проектами, які стосуються стратегії просування продуктів та послуг компанії на ринку. Тому я завжди наголошую, що продажі та маркетинг мають йти пліч-о-пліч.

 

– Які знання і навички, отримані під час навчання в ДУІКТ, стали вирішальними для вашого успіху?

– Знання у спеціалізації, критичне мислення, комунікація, робота в команді, самоорганізація - ключові навички з університету для мого успіху.

 

– Які плани на майбутнє маєте?

– Звісно, хочу всебічного зростання: особистісного та карʼєрного. Втім, це скоріше мета, а мрія у мене, як і у всіх українців, одна - Перемога.

 

– Що б ви порадили абітурієнтам ДУІКТ і своїм майбутнім колегам?

– Є у мене кілька порад, які працюють завжди:

  • визначте цілі і мрії;
  • навчання і саморозвиток;
  • будуйте мережу контактів;
  • розвивайте комунікаційні навички;
  • приймайте випробування з чистим розумом;
  • працюйте над професійним розвитком.
© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 2 644