Міжнародний маркетинговий досвід став важливим у сучасній конкурентній економіці, оскільки компанії шукають міжнародні можливості або адаптуються до глобальної присутності на своїх внутрішніх ринках. Ступінь магістра в цій галузі допоможе майбутнім фахівцям розробити глобальні маркетингові стратегії та адаптувати брендинг і рекламу до потреб різних міжнародних клієнтів.
Навчаючись на програмі «Міжнародний маркетинг», магістри оволодіють програмними компетентностями (загальними та професійними), необхідними для ефективної міжнародної маркетингової діяльності в умовах глобальної економічної інтеграції та посилення конкуренції на міжнародних ринках.
У рамках чергового засідання кафедри Маркетингу Навчально-наукового інституту менеджменту та підприємництва ДУІКТ 20 грудня відбулося обговорення проєкту освітньої програми «Міжнародний маркетинг». На засіданні були присутні науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу, партнери кафедри (стейкхолдери) та здобувачі спеціальності 075 «Маркетинг».
З метою забезпечення якісної підготовки майбутніх магістрів з міжнародного маркетингу членами проєктної групи було досліджено досвід підготовки здобувачів за освітньою програмою «International marketing» у світі.
Учасники заходу висвітлили ключові аспекти програми для забезпечення її актуальності та відповідності викликам сучасності.
Доцент кафедри маркетингу Вероніка Дарчук наголосила на актуальності освітньої програми «Міжнародний маркетинг»:
«Програма пропонує широкий вибір дисциплін, які поєднують теорію та практику, що дозволяє отримати здобувачам глибокі знання з міжнародного маркетингу, від побудови міжнародної маркетингової стратегії до її реалізації в реальних кейсах».
Георгій Яблонський, директор ВЕБ-студії «UPWAY», зазначив наступне: «Навчання на магістерському рівні з «Міжнародного маркетингу» має озброїти здобувачів розумінням стратегій і практик, які використовуються в міжнародному маркетингу. Крім того, вони мають на практиці навчитися аналізувати глобальне маркетингове середовище, досліджувати різні культури і моделі поведінки, шукати маркетингові можливості і варіанти стратегій».
Здобувачі також активно долучилися до обговорення освітньої програми. Марина Шваб, студентка 5 курсу спеціальності 075 «Маркетинг» запропонувала включити до освітньої програми дисципліну «Екологічне соціальне врядування та маркетинг»:
«Вивчення такої дисципліни, як «Екологічне соціальне врядування та маркетинг» має навчити майбутніх фахівців ефективно використовувати принципи соціального управління навколишнім середовищем у своїх маркетингових стратегіях».
Магістерська програма «Міжнародний маркетинг» наголошує на етичних та сталих практиках у міжнародному маркетингу. Важливим її компонентом є розгляд етичних наслідків маркетингових стратегій у різних країнах, з акцентом на корпоративну соціальну відповідальність (КСВ) в глобальних умовах.
Запровадження англомовної освітньої програми «Міжнародний маркетинг» значно розширює горизонт кар’єрних можливостей – це й посади в галузі міжнародного маркетингу, дослідження міжнародного ринку товарів та послуг, робота в сфері друкованої реклами та електронного маркетингу в багатонаціональних компаніях, а також потенційні посади у напрямках зв’язків з громадськістю, управлінні послугами та консалтингу тощо.
Кафедрою маркетингу виноситься на розгляд інформація щодо ОП «Міжнародний маркетинг», висвітленої на сайті університету, де всі бажаючі можуть ознайомитися та внести свої поправки.
Також просимо всіх учасників навчального процесу запропонувати свої побажання або питання щодо структури освітньої програми, результатів навчання, освітніх компонентів тощо.
Запрошуємо всіх долучитися до публічного обговорення проєкту освітньої програми «Міжнародний маркетинг» за посиланням: https://duikt.edu.ua/ua/2772-publichne-obgovorennya-osvitno-profesiynih-program-osvitni-programi