Нещодавно в ДУІКТ відбулося обговорення проєкту нової освітньої програми «Digital маркетинг» першого (бакалаврського) рівня. Захід об'єднав здобувачів вищої освіти, викладачів і представників стейкхолдерів, зацікавлених у підготовці висококваліфікованих фахівців у галузі цифрового маркетингу.
Метою зустрічі було отримання цінних рекомендацій від стейкхолдерів, які працюють у сфері маркетингу, IT та медіа, для вдосконалення змісту програми. Важливим аспектом стало врахування думки студентів, які поділилися своїм баченням сучасних викликів та потреб ринку праці. Під час обговорення особливу увагу приділили наступним темам:
Представники бізнесу наголосили на важливості формування у студентів навичок роботи з великими даними, вміння адаптуватися до швидкозмінного цифрового середовища, а також розуміння основ UX/UI дизайну. Результатом зустрічі стало формування конкретних пропозицій для доопрацювання програми.
Цей формат співпраці між університетом, здобувачами та стейкхолдерами є важливим кроком у підготовці конкурентоспроможних фахівців, здатних ефективно працювати в умовах цифрової економіки.
Георгій Яблонський, директор ВЕБ-студії «UPWAY», підкреслив важливість програми «Digital маркетинг», яка має забезпечити студентів не лише знаннями, але й практичними вміннями, які відповідають сучасним запитам цифрового бізнесу. Студенти повинні оволодіти інструментами та сервісами для створення рекламних кампаній в мережі інтернет, створення Digital стратегій, управлінням та оптимізацією маркетинговими кампаніями в реальному часі.
Студенти також взяли активну участь в обговоренні освітньої програми. Анастасія Свиридюк, студентка 4 курсу спеціальності 075 «Маркетинг» звернула увагу на важливість організації воркшопів та майстер-класів за участю експертів галузі:
«Залучення практиків дозволить студентам краще розуміти реалії професійної діяльності. Наприклад, майстер-класи, що базуються на реальних кейсах, допоможуть нам набути практичних навичок і поглибити взаємодію з представниками ринку праці. Це суттєво підвищить рівень підготовки до майбутньої роботи».
Доцент кафедри маркетингу Олена Воскобоєва звернула увагу на актуальність освітньої програми: «Освітня програма «Digital маркетинг» поєднує фундаментальні знання з практичними навичками, що дозволяє студентам ефективно використовувати сучасні цифрові технології для створення інноваційних маркетингових рішень. Дисципліна програми орієнтована на розробку ефективних шляхів взаємодії з клієнтами в мережі інтернеті.
Освітня програма «Digital маркетинг» першого (бакалаврського) рівня спрямована на підготовку фахівців, які володіють сучасними цифровими технологіями та інструментами, необхідними для ефективного управління маркетинговими процесами. Програма робить акцент на формуванні технічних навичок, зокрема роботи з аналітичними платформами, автоматизації маркетингових кампаній та оптимізації цифрових комунікацій. Також важливим є навчання роботі з великими даними, створенню адаптивних стратегій у швидко змінюваному середовищі, а також інтеграція інноваційних інструментів, у повсякденну маркетингову практику.
Запровадження освітньої програми «Digital маркетинг» відкриває нові можливості для студентів у сфері цифрових технологій, маркетингових стратегій та аналітики. Ця програма спрямована на підготовку фахівців, які володіють сучасними інструментами для створення та реалізації ефективних digital -кампаній, управління маркетинговими процесами в онлайн-середовищі, роботи з великими даними та адаптації до динамічного цифрового ринку
Кафедра маркетингу подає на розгляд інформацію про освітню програму «Digital маркетинг», яка опублікована на сайті університету.
Запрошуємо всіх зацікавлених осіб долучитися до публічного обговорення проєкту освітньої програми за посиланням: https://duikt.edu.ua/ua/2772-publichne-obgovorennya-osvitno-profesiynih-program-osvitni-programi та внести свої пропозиції для формування освітньої програми, яка відповідатиме найвищим стандартам якості та потребам сучасного ринку праці.