Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

На кафедрі Маркетингу підбили підсумки роботи студентських наукових гуртків «IT-маркетолог» та «Scientia potentia est»

10:43, 30-12-2024

З метою підбиття підсумків роботи студентських наукових гуртків кафедри Маркетингу «IT-маркетолог» та «Scientia potentia est» відбулося об'єднане засідання, на якому студенти та викладачі обговорили досягнення, виклики та перспективи подальшої діяльності гуртка за поточний семестр.

Засідання розпочалося з привітального слова завідуючої кафедри маркетингу Виноградової О.В. та керівників гуртків, д.е.н. Сьомкіної Т.В., к.е.н. Совершенної І.О. та Крижко О.В. Вони наголосили на активності й ініціативності студентів, підкресливши, що гурток став важливою платформою для обміну ідеями та наукового розвитку.

Ключові досягнення:

1. Участь у наукових конкурсах та конференціях
Протягом 2024 року студенти кафедри маркетингу брали активну участь у різноманітних
наукових заходах:

  • VI Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Маркетинг майбутнього: виклики та реалії»;
  • участь у конференції “Dysarium” з дизайну та маркетингу у Львові;

  • участь у майстер-класі в рамках Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Революція креативних індустрій: як маркетинг і менеджмент створюють майбутнє»;
  • II тур Міжнародного конкурсу студентських наукових робіт з маркетингу (м.Одеса): Богдана Сухомлінова посіла почесне друге місце, а її наставниця, доцент кафедри Ольга Ромащенко, отримала подяку;

  • II Міжуніверситетський студентський конкурс «Ярмарок маркетингових ідей»: студентки Аделіна Нечитайло та Діана Макаренко здобули І місце в номінації «Розробка комунікативної програми просування зв’язку та спеціальностей»;

  • Student Tech Challenge 2024 від Huawei Україна: Катерина Піонтковська та Ілля Бєлай представили свої проекти.

2. Тренінги та майстер-класи

Відомі фахівці-маркетологи активно долучалися до гостьових лекцій:

  • «Моніторинг та аналіз репутації бренду в ЗМІ та соцмережах» - Денис Горбань, керівник відділу продажів продуктової ІТ-компанії LOOQME

  • «Як управляти ІТ-продуктом» - онлайн з Лондону виступив Олександр Ємєльянов — головний виконавчий директор криптогаманця SIMPLE.app.

  • «Використання інструментів аналітики в сучасному Інтернет-маркетингу» - таку гостьову лекцію прочитав для наших студентів Олег Дергачов, маркетолог компанії Genius Space.

3. Студенти брали участь у різноманітних навчально-наукових заходах:

  • Круглий стіл «Маркетинг і екологічні виклики».
  • Майстер-клас «Штучний інтелект у маркетингу» від «Цитрус Академії».
  • Участь у тренінгу "Реклама без стереотипів: навчання свідомого підходу «від ГО «Українська асоціація маркетингу».
  • Презентація EdTech Ukraine Association. EDTECH UKRAINE ASSOCIATION - громадське об'єднання компаній у сфері освітніх технологій в Україні.

4. Взаємодія зі стейкхолдерами:

Для студентів регулярно організовувалися зустрічі з партнерами кафедри, включаючи:

  • Провідних фахівців компаній Pro-Consulting, Genius Space.

  • Засновника та СЕО аутсорс- агенції Владислава Усіченка.

  • Екскурсії в магазини «Яблука», «Фокстрот», COMFY, ТРЦ Lavina Mall, EVA Beauty, а також майстер-класи від Fedoriv.

Виклики та перспективи на майбутнє

Під час обговорення було висловлене побажання щодо збільшення кількості студентів та викладачів у пропонованих заходах. Для вирішення цих проблем запропоновано розробити більш різноманітну програму заходів, включаючи практичні семінари й інтерактивні формати та
організовувати заходи у більш зручний для викладачів час.

Засідання завершилося подякою всім, хто підтримує діяльність гуртка. Учасники висловили сподівання на продуктивну співпрацю в майбутньому. Такі заходи мотивують студентів і сприяють розвитку інноваційного мислення у сфері маркетингу, що є запорукою успішної професійної діяльності.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 147