З метою підбиття підсумків роботи студентських наукових гуртків кафедри Маркетингу «IT-маркетолог» та «Scientia potentia est» відбулося об'єднане засідання, на якому студенти та викладачі обговорили досягнення, виклики та перспективи подальшої діяльності гуртка за поточний семестр.
Засідання розпочалося з привітального слова завідуючої кафедри маркетингу Виноградової О.В. та керівників гуртків, д.е.н. Сьомкіної Т.В., к.е.н. Совершенної І.О. та Крижко О.В. Вони наголосили на активності й ініціативності студентів, підкресливши, що гурток став важливою платформою для обміну ідеями та наукового розвитку.
Ключові досягнення:
1. Участь у наукових конкурсах та конференціях
Протягом 2024 року студенти кафедри маркетингу брали активну участь у різноманітних
наукових заходах:
- VI Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Маркетинг майбутнього: виклики та реалії»;
- участь у конференції “Dysarium” з дизайну та маркетингу у Львові;
- участь у майстер-класі в рамках Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Революція креативних індустрій: як маркетинг і менеджмент створюють майбутнє»;
- II тур Міжнародного конкурсу студентських наукових робіт з маркетингу (м.Одеса): Богдана Сухомлінова посіла почесне друге місце, а її наставниця, доцент кафедри Ольга Ромащенко, отримала подяку;
- II Міжуніверситетський студентський конкурс «Ярмарок маркетингових ідей»: студентки Аделіна Нечитайло та Діана Макаренко здобули І місце в номінації «Розробка комунікативної програми просування зв’язку та спеціальностей»;
- Student Tech Challenge 2024 від Huawei Україна: Катерина Піонтковська та Ілля Бєлай представили свої проекти.
2. Тренінги та майстер-класи
Відомі фахівці-маркетологи активно долучалися до гостьових лекцій:
- «Моніторинг та аналіз репутації бренду в ЗМІ та соцмережах» - Денис Горбань, керівник відділу продажів продуктової ІТ-компанії LOOQME
- «Як управляти ІТ-продуктом» - онлайн з Лондону виступив Олександр Ємєльянов — головний виконавчий директор криптогаманця SIMPLE.app.
- «Використання інструментів аналітики в сучасному Інтернет-маркетингу» - таку гостьову лекцію прочитав для наших студентів Олег Дергачов, маркетолог компанії Genius Space.
3. Студенти брали участь у різноманітних навчально-наукових заходах:
- Круглий стіл «Маркетинг і екологічні виклики».
- Майстер-клас «Штучний інтелект у маркетингу» від «Цитрус Академії».
- Участь у тренінгу "Реклама без стереотипів: навчання свідомого підходу «від ГО «Українська асоціація маркетингу».
- Презентація EdTech Ukraine Association. EDTECH UKRAINE ASSOCIATION - громадське об'єднання компаній у сфері освітніх технологій в Україні.
4. Взаємодія зі стейкхолдерами:
Для студентів регулярно організовувалися зустрічі з партнерами кафедри, включаючи:
- Провідних фахівців компаній Pro-Consulting, Genius Space.
- Засновника та СЕО аутсорс- агенції Владислава Усіченка.
- Екскурсії в магазини «Яблука», «Фокстрот», COMFY, ТРЦ Lavina Mall, EVA Beauty, а також майстер-класи від Fedoriv.
Виклики та перспективи на майбутнє
Під час обговорення було висловлене побажання щодо збільшення кількості студентів та викладачів у пропонованих заходах. Для вирішення цих проблем запропоновано розробити більш різноманітну програму заходів, включаючи практичні семінари й інтерактивні формати та
організовувати заходи у більш зручний для викладачів час.
Засідання завершилося подякою всім, хто підтримує діяльність гуртка. Учасники висловили сподівання на продуктивну співпрацю в майбутньому. Такі заходи мотивують студентів і сприяють розвитку інноваційного мислення у сфері маркетингу, що є запорукою успішної професійної діяльності.