Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Оновлення змісту навчальних дисциплін спеціальності «Публічне управління та адміністрування»: сучасні цифрові технології в наданні адміністративних послуг

16:25, 09-10-2020

5 жовтня 2020 р. Міністерство цифрової трансформації провело Diia Summit, де презентувало результати роботи за рік та масштабне оновлення «Дії» – нові електронні послуги у застосунку та на порталі.

У презентації взяли участь Президент України Володимир Зеленський, Віцепрем’єр-міністр – Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров та команда «Дії». Представники Уряду надали статистику, що на сьогодні порталом державних послуг «Дія» користується понад мільйон українців. Тут доступні 27 державних послуг та інформація з шести реєстрів у особистому Електронному кабінеті громадянина https://thedigital.gov.ua/news/diia-summit-novi-cifrovi-poslugi-ta-dokumenti

6 жовтня 2020 р. на практичному занятті студентів першого курсу спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» з дисципліни «Державні послуги та маркетинг державних послуг» було проаналізовано основні шляхи впровадження «цифрової держави» (або «держави в смартфоні») сьогодні в Україні. Серед яких визначили нові послуги на порталі «Дія»:

  1. Будівельні послуги – це частина впровадження Єдиної електронної системи у сфері містобудування. Можливість розпочати та завершити будівництво об’єктів онлайн, що належать до категорії СС1 (кафе, приватні будинки, малі споруди). У липні Мінцифри запустило новий будівельний реєстр, і ним вже скористалися понад 18 тис. замовників будівництва.
  2. Реєстрація ТОВ онлайн – найшвидша реєстрація бізнесу у світі. Тепер не потрібно буде нікуди йти та витрачати час на збір документів – подання заяви онлайн на порталі «Дія» забере 30 хвилин замість 20 годин. Мінцифри кардинально змінило підхід до реєстрації ТОВ: оновлена форма та одна заява на все.
  3. єМалятко онлайн. Цю послугу від 1 січня цього року можна було отримати офлайн у пологовому будинку або ЦНАПі. І нею вже скористалися понад 20 тисяч родин. Тепер Мінцифри працює над тим, щоб перевести цей сервіс повністю в онлайн. Так, ще понад 380 тисяч сімей зможуть отримати послугу єМалятко. 
  4. Реєстрація місця проживання дитини від 14 років. Наразі ця послуга доступна лише у Києві та Харкові. Але поступово буде запущена по всій Україні.

Понад пів року мобільний застосунок «Дія» залишається одним серед найпопулярніших в українських користувачів. Сьогодні у «Дії» – вже понад п'ять мільйонів українців. Тут доступні шість цифрових документів: ID-картка, біометричний паспорт, водійське посвідчення, техпаспорт, страховий поліс, студентський квиток. 

На Diia Summit Мінцифри презентувало одразу три нові документи у «Дії». Перший – свідоцтво про народження дитини. Батьки семи мільйонів дітей відтепер завжди матимуть цей документ у смартфоні. Вони зможуть зручно користуватися ним у будь-яких життєвих ситуаціях завдяки шерингу документів. Разом зі свідоцтвом про народження також відображатиметься і актуальне місце проживання дитини. 

Також у «Дії» 2.0 з’явиться довідка внутрішньо переміщеної особи. Відтепер вона буде доступна у цифровому вигляді для понад 1,5 мільйона громадян.

Цифровий ІПН (податковий номер) – ще один новий документ у застосунку. Понад 30 мільйонів українців наразі користуються ІПН. Відтепер цей папірець буде непотрібний, адже буде доступний у смартфоні. За допомогою цифрового шерингу документа його електронну копію можна буде передавати державним органам та бізнесу за секунду.

Крім того, Мінцифри постійно працює над посиленням безпеки мобільного застосунку «Дія». Застосунок отримав атестат КСЗІ. Також було проведено два pen-тести для підтвердження безпечності мобільного застосунку.

1 листопада цього року Мінцифри проведе bug bounty «Дії». 

Зручні та доступні державні послуги, документи у смартфоні – вже реальність для українців. Відтепер є ще більше цифрових можливостей для громадян та бізнесу https://thedigital.gov.ua/news/diia-summit-novi-cifrovi-poslugi-ta-dokumenti

Отже, до змісту навчальних дисциплін спеціальності «Публічне управління та адміністрування» включається вивчення сучасних вимог та технологій взаємодії управлінців «Цифрової держави» з інформаційним суспільством. Особливо сприяє цьому сучасна навчально-лабораторна база кафедри публічного управління та адміністрування. 

Відео презентації Мінцифри https://www.youtube.com/watch?v=nq0OGXm7fTg&feature=emb_logo

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "281 - Публічне управління та адміністрування" та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Публічного управління та адміністрування

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Публічне управління та адміністрування

Місія програми – підготовка фахівців, посадових та виборних осіб публічних установ (в органах державної влади та місцевого самоврядування, громадських, галузевих й бізнесових об'єднаннях, політичних організаціях та публічних товариствах), здатних повноцінно виконувати свої функції в сфері публічного адміністрування та забезпечувати демократизацію суспільного життя на інноваційних засадах із широким застосуванням ІТ-технологій.

Спеціалізація: Публічне управління та адміністрування

Місія програми – підготовка фахівців, посадових та виборних осіб публічних установ (в органах державної влади та місцевого самоврядування, громадських, галузевих й бізнесових об'єднаннях, політичних організаціях та публічних товариствах), здатних повноцінно виконувати свої функції в сфері публічного адміністрування та забезпечувати демократизацію суспільного життя на інноваційних засадах із широким застосуванням ІТ-технологій.

Переглядів: 4 524