Студенти, які обирають спеціальність 281 «Публічне управління та адміністрування», готуються до роботи в одній із найвідповідальніших і найважливіших сфер – управлінні суспільними процесами. У цьому контексті практика та дипломування відіграють ключову роль у формуванні висококваліфікованих і компетентних фахівців. Ці елементи освітнього процесу забезпечують комплексний підхід до навчання, поєднуючи теоретичні знання із практичними навичками.
Практика студентів кафедри публічного управління та адміністрування є невід’ємною складовою підготовки здобувачів вищої освіти за всіма рівнями вищої освіти. Вона спрямована на закріплення теоретичних знань, отриманих студентами за час навчання, набуття та вдосконалення практичних навичок і умінь за спеціальністю 281 «Публічне управління та адміністрування».
Практика в органах публічної влади або адміністративних структурах дає студентам унікальну можливість побачити реальну роботу управлінських механізмів. Вони вчаться:
Таке занурення у професійне середовище дозволяє розвивати ключові компетенції управлінця, такі як стратегічне мислення, вміння працювати в команді та адаптуватися до сучасних викликів.
При проведенні практики кафедра керується Положенням про проведення практики студентів Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій.
База практики – це компанії-партнери кафедри:
Кваліфікаційна дипломна робота – це кульмінаційний етап навчання, який інтегрує всі отримані знання і навички. Її значення полягає в:
Виконання випускної атестаційної роботи бакалавра/магістра є завершальним етапом навчання студента на відповідному ступені освіти. Порядок та процедуру попереднього захисту роботи та процедура захисту перед Державною екзаменаційною комісією відображена в Положенні про кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти у Державному університеті інформаційно-комунікаційних технологій.
У сучасному світі, де ефективне публічне управління вимагає високого рівня професіоналізму, академічна доброчесність є ключовою цінністю для студентів і викладачів. Вона не лише забезпечує чесність у навчанні, а й формує етичну основу для майбутніх управлінців, які працюватимуть на благо суспільства.
Академічна доброчесність – це сукупність етичних принципів та правил, яких дотримуються учасники освітнього процесу. Для студентів спеціальності «Публічне управління та адміністрування» це має особливе значення, оскільки вони готуються до ролі відповідальних лідерів, які мають діяти чесно та прозоро. Відтак академічна доброчесність надзвичайно важлива для майбутніх управлінців за низкою векторів:
Як бачимо, академічна доброчесність є не лише вимогою до навчального процесу, але й невід’ємною складовою формування професійної етики майбутніх управлінців. Студенти, які дотримуються цих принципів, не лише досягають академічних успіхів, а й стають відповідальними лідерами, готовими змінювати суспільство на краще.
Дотримання академічної доброчесності здобувачами вищої освіти при виконанні кваліфікаційної роботи є обов’язковим та передбачає дотримання всіх положень Кодексу академічної доброчесності Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій, зокрема:
Перевірка на плагіат передбачає два види робіт:
Технічна перевірка на наявність запозичень (плагіат) в Державному університеті інформаційно-комунікаційних технологій здійснюється з використанням відповідних технологій та комп’ютерної програми StrikePlagiarism.
Експертний аналіз має на меті виявлення запозичень ідей, рішень, моделей, методів тощо, та здійснюється комісією зі складу викладачів кафедри публічного управління та адміністрування.
За підготовку файлу роботи, що підлягає перевірці, відповідає автор роботи (студент). Формат файлу повинен бути прийнятним для перевірки на плагіат (підтримуються формати файлів .doc, .docx, .pdf, .odt, які не містять елементів захисту).
Під час підготовки файлу роботи забороняється використовувати будь-які методи обману сервісів перевірки на академічний плагіат, зокрема забороняється:
У випадку виявлення факту спроби обману під час перевірки на наявність академічного плагіату в поданих роботах приймається негативний висновок зі складанням відповідного протоколу і така робота не приймається до захисту.
Виявлені у тексті твору запозичення вважаються правомірними, якщо вони є:
Чесність у навчанні – це перший крок до чесності у професії!