Метою методичної роботи кафедри публічного управління та адміністрування є підвищення професійної компетентності та методичної майстерності викладача, формування духу творчості та креативу, спрямоване на підвищення якості освіти й активне використання інноваційних технологій.
Методична робота кафедри публічного управління та адміністрування спрямована на удосконалення викладання навчальних дисциплін, оптимізацію й інтенсифікацію навчального процесу, поліпшення організації самостійної роботи і контролю знань студентів, підвищення педагогічної майстерності викладачів.
На кафедрі постійно йде процес поліпшення матеріальної, навчальної і методичної бази, започатковуються нові дисципліни, які відповідають освітнім стандартам. Викладачі кафедри проводять факультативні заняття для здобувачів вищої освіти, які мають бажання поглибити знання з дисциплін кафедри, займаються підготовкою здобувачів вищої освіти до участі в університетських та в Всеукраїнських предметних олімпіадах і конференціях. Під керівництвом викладачів кафедри здобувачі вищої освіти займаються науковою роботою, в результаті якої публікуються наукові статті у фахових виданнях.
За умови інтенсивного розвитку інформаційно-комунікаційних технологій постійно впроваджуються ці технології в освітню діяльність, що дозволяє кожному викладачу бути адаптованому до активної діяльності в інформаційному суспільстві. Інновації у навчанні бакалаврів з публічного управління та адміністрування, забезпечують формування професійних компетенцій, знань, умінь та навичок на рівні світових освітніх стандартів, відповідно до сучасних вимог роботодавців.
Навчально-методична робота базується на освітній моделі ДУІКТ, спрямованої на підвищення рівня якості освіти і набуття нашими випускниками конкурентних переваг на ринку праці, шляхом суттєвого поглиблення практичної складової, посилення мовної підготовки, оволодіння підприємницькими навичками та комунікативними здібностями.
Реалізація цієї концептуально нової освітньої моделі передбачає методичної організації та проведення занять з акцентом на інтерактивних підходах до навчання.
На кафедрі публічного управління та адміністрування викладачами ефективно використовуються такі методи навчання, як:
Такі навчальні завдання, які вимагають від студентів не простого відтворення інформації, а творчості, оскільки завдання містять більший або менший елемент невідомості і мають, як правило, декілька підходів.
Вибір творчого завдання саме по собі є творчим завданням для педагога, оскільки вимагається знайти таке завдання, яке відповідало б наступним критеріям: не має однозначної і односкладової відповіді або рішення є практичним корисним для студентів пов'язано з їх життям, викликає інтерес; максимально служить цілям навчання.
Найбільш сучасною і одночасно перспективною технологією є дистанційне навчання на основі підвищення змістовної ваги самостійної та індивідуальної роботи студентів. В основі цієї технології лежить методологія, яка спрямована на індивідуальну (що не залежить від часу та місця) роботу студентів, із спеціально структурованим навчальним матеріалом за різноманітними формами спілкування із віддаленими експертами, викладачами чи студентами.
Завдяки технологіям дистанційного навчання студенти, не виходячи з дому, навчаються і регулярно контактують з викладачами за допомогою системи дистанційного навчання університету Google Classroom, отримують структурований навчальний матеріал в електронному вигляді. Дистанційне навчання – це індивідуалізований процес набуття знань, умінь, навичок і способів пізнавальної діяльності людини, який відбувається в основному за опосередкованої взаємодії віддалених один від одного учасників навчального процесу у спеціалізованому середовищі, яке функціонує на базі сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій.
Організація дистанційного навчання дає змогу створювати інтерактивні зв'язки між викладачами та студентами. Кількість дистанційних курсів, розроблених та підключених до системи дистанційного навчання Google Classroom, дозволяє забезпечити якісне та сучасне навчання.
Втілення у навчальний процес спеціальності «Публічне управління та адміністрування» Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій практичної підготовки за професійними компетенціями компаній-партнерів кафедри, дозволяє нашим випускникам без проблем виконувати свої посадові обов'язки та гарантовано отримати перше високооплачуване робоче місце.
Таким чином, інновації у навчально-методичному забезпеченні підготовки бакалаврів з публічного управління та адміністрування, забезпечують формування професійних компетенцій, знань, умінь та навичок на рівні світових освітніх стандартів, відповідно до сучасних вимог роботодавців.