XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   
Кафедра Маркетингу

Навчальні дисципліни

Загальна інформація
Викладацький склад
Методична робота
Інноваційний зміст навчання
Бібліотека
Наукова діяльність
Видавнича діяльність
Робота із студентами
Матеріальна база
Партнери кафедри
Працевлаштування
Контактна інформація
Відгуки студентів
Відгуки роботодавців
Новини та події
Фотогалерея
Отримати консультацію
Освітні програми
Запрошуємо до навчання
Дистанційне навчання
Дипломування
Громадське обговорення проєкту освітньо-наукової програми МАРКЕТИНГ (доктор філософії)

Навчальні дисципліни

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Структурно-логічна схема освітньо-професійної програми першого (бакалаврського) рівня вищої освіти

ДИСЦИПЛІНИ, ЗАКРІПЛЕНІ ЗА НПП КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТНЬОГО РІВНЯ «БАКАЛАВР» ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «МАРКЕТИНГ»

  • Групова динаміка та комунікації
  • Основи презентації та візуалізації інформації
  • Групова динаміка та комунікації
  • Маркетинг
  • Електронний  бізнес
  • Маркетинг у соціальних мережах
  • Бізнес-аналітика
  • Маркетингові дослідження  
  • Соціально-відповідальний маркетинг 
  • Електронні закупівлі
  • Маркетингові комунікації
  • Поведінка споживачів
  • Управління продажем
  • Digital-маркетинг
  • Логістика
  • Маркетингова товарна політика
  • Маркетингова цінова політика
  • Брендинг
  • CRM - маркетинг
  • Маркетингові чинники результативності бізнесу
  • Міжнародний маркетинг
  • Рекламний креатив

 

ДИСЦИПЛІНИ, ЗАКРІПЛЕНІ ЗА НПП ІНШИХ КАФЕДР ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТНЬОГО РІВНЯ «БАКАЛАВР» ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «МАРКЕТИНГ»

  • Іноземна мова
  • Економічна теорія
  • Застосування інформаційно-телекомунікаційних засобів
  • Вища математика
  • Спічрайтинг та риторика
  • Соціально-екологічна безпека життєдіяльності
  • Інформаційні системи і технології в маркетингу
  • Іміджелогія
  • Філософія
  • Українська мова за професійним спрямуванням
  • Українське державотворення
  • Хмарні технології
  • Штучний інтелект
  • Менеджмент
  • Економіка підприємства
  • Основи статистики та прогнозування економічних процесів
  • Копірайтинг та основи редагування
  • Засади відкриття власного бізнесу
  • Управління персоналом  

 

Структурно-логічна схема освітньо-професійної програми другого (магістерського)  рівня вищої освіти

ДИСЦИПЛІНИ, ЗАКРІПЛЕНІ ЗА НПП КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ, ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТНЬОГО РІВНЯ «МАГІСТР» ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «МАРКЕТИНГ»

  • Організація проведення наукових досліджень у маркетингу
  • Бенчмаркінг
  • Оцінка ефетивності маркетингових рішень /Evaluation of the effectiveness of marketing decisions
  • Маркетинг взаємодії
  • Маркетинговий аналіз
  • Інноваційний маркетинг
  • Маркетинговий менеджмент
  • Стратегічний маркетинг

 

ДИСЦИПЛІНИ, ЗАКРІПЛЕНІ ЗА НПП ІНШИХ КАФЕДР, ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТНЬОГО РІВНЯ «МАГІСТР» ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «МАРКЕТИНГ»

  • Технології клієнтоорієнтованого бізнесу

 

Структурно-логічна схема освітньо-наукової програми третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти (доктор філософії)

ДИСЦИПЛІНИ, ЗАКРІПЛЕНІ ЗА НПП КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ, ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТНЬОГО РІВНЯ «ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ» ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «МАРКЕТИНГ»

  •  Методологія наукових  досліджень
  • Сучасні освітні технології у вищій школі
  • Студії з маркетингу
  • Економетричні моделі в маркетингу
  • Глобальний маркетинг

 

ДИСЦИПЛІНИ, ЗАКРІПЛЕНІ ЗА НПП ІНШИХ КАФЕДР, ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТНЬОГО РІВНЯ «ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ» ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «МАРКЕТИНГ»

  • Філософія науки
  • Англійська мова наукового спрямування
  • Штучний інтелект у маркетингу

 

Основна  мета провадження освітньої діяльності - забезпечити якісну підготовку фахівців в сфері маркетингу, які здатні обирати оптимальні підходи щодо формування товарної, цінової та збутової політики, вирішувати проблеми розробки системи маркетингових комунікацій, організації маркетингової діяльності, реалізації ефективної стратегії маркетингу підприємств різних рівнів.

Викладання дисциплін проводиться на основі найсучасніших інтерактивних методик, основними з яких є навчання за методами розв'язання господарських ситуацій, тренінгів, фокус-груп тощо. Саме за цими методами готують фахівців з маркетингу провідні університети світу.

Всі дисципліни кафедри мають відповідне навчально-методичне забезпечення і електронні варіанти у системі Moodle.

Кафедра маркетингу  запрошує вас поринути в абсолютно особливий та яскравий світ маркетингу!  У дивовижну атмосферу поєднання глибоких знань найновітніших маркетингових концепцій із практичними навичками сучасних технологій,  яка збагатить ваш розум і пожвавить емоції.

 
Анкета вступника
Заповніть анкету та отримайте персональну консультацію від завідуючого кафедрою
Контактна інформація
Ми зв`яжемось з Вами зручним для Вас способом:
Освіта
Вкажіть де Ви навчались\навчаєтесь
Розкажіть про себе
Давайте знайомитись




Контактна інформація

Державний університет телекомунікацій
Україна, 03680,  м. Київ,
вул. Солом’янська, 7
телефон: (044) 242-29-02
E-mail: marketing@dut.edu.ua

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Новини

Всі новини
Переглядів: 28 468