Основна мета провадження освітньої діяльності - забезпечити якісну підготовку фахівців в сфері маркетингу, які здатні обирати оптимальні підходи щодо формування товарної, цінової та збутової політики, вирішувати проблеми розробки системи маркетингових комунікацій, організації маркетингової діяльності, реалізації ефективної стратегії маркетингу підприємств різних рівнів.
Викладання дисциплін проводиться на основі найсучасніших інтерактивних методик, основними з яких є навчання за методами розв'язання господарських ситуацій, тренінгів, фокус-груп тощо. Саме за цими методами готують фахівців з маркетингу провідні університети світу.
Всі дисципліни кафедри мають відповідне навчально-методичне забезпечення і електронні варіанти у системі Moodle.
Кафедра маркетингу запрошує вас поринути в абсолютно особливий та яскравий світ маркетингу! У дивовижну атмосферу поєднання глибоких знань найновітніших маркетингових концепцій із практичними навичками сучасних технологій, яка збагатить ваш розум і пожвавить емоції.
Державний університет телекомунікацій
Україна, 03680, м. Київ,
вул. Солом’янська, 7
телефон: (044) 242-29-02
E-mail: marketing@dut.edu.ua