Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 
Кафедра Маркетингу

Партнери кафедри

Загальна інформація
Викладацький склад
Методична робота
Інноваційний зміст навчання
Навчальні дисципліни
Бібліотека
Наукова діяльність
Видавнича діяльність
Робота із студентами
Матеріальна база
Працевлаштування
Контактна інформація
Відгуки студентів
Відгуки роботодавців
Новини та події
Фотогалерея
Отримати консультацію
Освітні програми
Запрошуємо до навчання
Дистанційне навчання
Дипломування
Громадське обговорення проєкту освітньо-наукової програми МАРКЕТИНГ (доктор філософії)

Партнери кафедри

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.
 

На забезпечення якісної практичної складової навчального процесу спрямоване тісне співробітництво кафедри маркетингу з провідними установами, організаціями в галузі маркетингу і телекомунікацій.

Мета співпраці кафедри маркетингу з компаніямизалучення компаній – партнерів кафедри маркетингу до процесу підготовки студентів-маркетологів  у формі:

  1. участі у формуванні інноваційного змісту навчання за професійними компетенціями компаній-партнерів кафедри,
  2. використання у виробничій діяльності і навчальному процесі нових інформаційних технологій;
  3. врахування  поставлених практикою нових наукових напрямів і нових прикладних завдань при складанні навчальних планів  підготовки фахівців, розробка нових навчальних курсів;
  4. організації  практико-орієнтованих практичних занять та виробничої і переддипломної практик у компаніях-партнерах,
  5. запрошення провідних фахівців – співробітників компаній-партнерів на профорієнтовані зустрічі зі студентами, 
  6. вирішення питання можливої трудової зайнятості випускників і студентів ДУІКТ;
  7. запрошення партнерів на заплановані виставки, симпозіуми, конференції, семінари, презентації в рамках предмета цієї Угоди.
  8. отриманні сертифікатів компаній-партнерів,
  9. спонсорської допомоги в створенні навчально-матеріальної бази кафедри,

що дає можливість нашим випускникам без проблем виконувати свої посадові обов'язки та дозволяє гарантовано отримати перше високооплачуване робоче місце.

Завдяки плідним відносинам кафедри маркетингу з компаніями-партнерами, студенти мають можливість бути обізнаними з інноваційними напрямами діяльності компаній,  вдосконалити знання  та вміння (професійні компетенції), які роботодавці висувають до претендентів на посади, а саме: розвиток творчого та комунікативного потенціалу, інноваційного мислення, професійного спілкування іноземною мовою, адаптивності, командної згуртованості, застосовування можливостей сучасних цифрових технологій, що визначається як soft skills, та hard skills, професійних вимог, пов'язаних з вмінням вирішувати спеціалізовані завдання у сфері маркетингової діяльності з пріоритетом інноваційних маркетингових технологій, маркетингових досліджень, Інтернет-маркетингу та бізнес-аналітики, практичного застосування маркетингового інструментарію.

Кафедрою укладено договори про співпрацю з компаніями, які є потенційними роботодавцями наших випускників. НПП кафедри маркетингу продовжують роботу у напрямку залучення до співробітництва нових компаній – лідерів у сфері маркетингу. Це дозволяє готувати наших студентів відповідно до компетенцій компаній-роботодавців, проводити практики на їхній базі.

Співпраця з компаніями – партнерами кафедрі маркетингу забезпечує:

  1. дієвість інноваційної моделі навчання на кафедрі маркетингу;
  2. підготовку висококваліфікованих фахівців, які відповідають вимогам сучасного ринку праці;
  3. підвищення імовірності престижного працевлаштування випускників  кафедри;
  4.  зростання іміджу кафедри маркетингу та університету серед потенційних абітурієнтів та їх батьків.

Кафедра маркетингу протягом 2016-2023 років успішно взаємодіяла з провідними компаніями, з якими було підписано угоди про співробітництво:

ПАРТНЕРИ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ

Компанія

Сфера діяльності

 ВЕБ-СТУДІЯ «UPWAY»

  • Інтернет-маркетинг, розробка маркетингової структури сайту,
  • seo-оптимізація і налаштування контекстної реклами,
  • створення лендінзі (веб-сторінки продаж) рекламних кампаній

 ТОВ «УДС СИСТЕМС»

  • Діяльність у сфері маркетингу, реклами, Інернет та інформаційних технологій і комп'ютерних систем

ТОВ «ПАРТНЕРЕД»

  • Рекламна діяльність;
  • посередництво в розміщенні реклами в засобах масової інформації; оброблення даних,  розміщення інформації на веб-вузлах і пов’язана з ними діяльність; Веб-портали; діяльність інформаційних агентств та у сфері зв’язків із громадськістю; посередництво в розміщенні реклами в засобах масової інформації

ТОВ «ГЛОБАЛДІДЖІТАЛ»

 

  • Комп’ютерне програмування
  • Обробка даних, розміщення інформації на веб-вузлах
  • Веб-портали
  • Діяльність інформаційних агентств
  • Діяльність у сфері зв’язків з громадськістю
  • Посередництво в розміщенні реклами в засобах масової інформації
ТОВ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА»
  • Оброблення даних, розміщення інформації на веб-вузлах і пов'язана з ними діяльність
  • Надання інших допоміжних комерційних послуг, н.в.і.у.
  • Інша поштова та кур'єрська діяльність
  • Комп'ютерне програмування

 

Власники компаній вимагають від працюючих у компанії забезпечити отримання компанією максимального прибутку. Тому під час влаштування на роботу, при проведенні співбесіди, компанії, від майбутніх працівників вимагають відмінного теоретичного знання обов’язків, які вони повинні будуть виконувати  після прийняття на роботу та перевіряють практичні уміння і навики їх виконання, а також досконале володіння англійською мовою.

Компанії – партнери кафедри приймали активну участь у побудові освітніх програм, надали перелік обов’язкових професійних компетенцій, які було включено до Освітньо-професійної програми першого (бакалавр) та другого (магістр) освітніх рівнів.

Тільки в нашому Університеті для успішного працевлаштування  на престижну високооплачувану роботу після закінчення Університету, в межах і поза межами навчального процесу, по всім спеціальностям і спеціалізаціям підготовки студентам надається можливість отримати міжнародний сертифікат компаній – партнерів кафедр. Отримані сертифікати підтверджують високий рівень теоретичних знань компетенцій компаній – партнерів кафедр і практичних умінь і навиків їх виконання при роботі на обладнанні останнього покоління компаній – партнерів кафедр та досконале знання англійської мови. 

Наявність сертифікатів відомих компаній є вашою перепусткою до успішного працевлаштування!

 

Представники компаній-партнерів кафедри, з якими укладено договори про співробітництво, приймають активну участь у підготовці майбутніх маркетологів.

Так, на кафедрі працює д.е.н. Дрокіна Ніна Іванівна. У рамках дисципліни «Електронний бізнес», яку вона викладає, разом з Веб-студією «UpWay», з якою укладено Меморандум та Угоду про співробітництво, теми 4 «Розробка комерційного сайту» та 7 «Просування комерційних сайтів»  проходять у вигляді тренінгу «Створення корпоративного сайту на WordPress та його просування», який надає студентам навички створення власного сайту, знання щодо його просування.  Тренінг «Створення корпоративного сайту на базі WordPress та його просування» також включає розгляд таких методів і засобів інтернет-маркетингу, як мистецтво написання текстів інтернет-сторінок (copywriting), пошукова оптимізації (SEO), контекстна Інтернет-реклама (PPC), просування в соціальних мережах (SMM) та інша розкрутка сайтів (інтернет-магазинів, блогів, веб-порталів і т.п.) в сегментах мережі Інтернет. На заняттях студенти отримують всі необхідні знання для правильного складання текстів та оптимізації ергономічності (usability) веб - сторінок, підвищення конверсії, залучення трафіку, виведення сайтів в першу десятку пошукових систем (ТОП-10).

Студенти, які успішно прослухають курс, отримають Сертифікат компанії «UpWay».

При добросовісному навчанні ви гарантовано станете професіоналом з маркетингу, що дозволить вам побудувати професійну кар’єру та забезпечити своє незалежне фінансове майбутнє!

До проведення занять з «Інтернет-маркетингу» залучались провідні фахівці фірм-партнерів, а саме доцент кафедри маркетингу к.е.н. Іртлач Михайло Олександрович - директор з маркетингу ТОВ «ADPARTNER», Мирошниченко Дмитрий - директор по технологіям ТОВ «МЕДІАСАППОРТ». Заняття організовано як практикум на базі маркетингового відділу компанії «AD PARTNER». Для проведення занять виділено окреме приміщення, обладнане сучасної технікою. Вивчення дисципліни закріплено отриманням Сертифікату компанії з можливістю подальшого працевлаштування.

У грудні 2022 року відбулася гостьова лекція-дискусія «Комерційні закупівлі у сегменті В2В» від представників нового партнера кафедри - компанії ТОВ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА» з якою кафедрою укладено договір про співпрацю. Лекцію-дискусію провів Євген Єременко - керівник проєкту для бізнесу електронного майданчику Zakupki.prom.ua. Євгене провів майстер клас як зареєструватися на електронному майданчику, створити функціональний кабінет закупівельника та постачальника, оголосити тендер, використовувати інструменти аналітики надійності постачальників, закупівельних цін, конкурентного середовища ринку. Представив тренажер електронного аукціону для постачальника – як відбувається аукціон, як учасники роблять ставки; як постачальнику розробити цінову стратегію. Лекція викликала значний інтерес у студентів, багато питань.

 
 

Кафедрою маркетингу організовуються і проводяться навчальні практики у компаніях партнерах кафедр - потенційних роботодавців: на 2 курсі – ознайомча; на 3-му курсі – виробнича; на 4-му курсі –  переддипломна.

Всі практики надають студентам конкретні можливості:

  • набуття студентом теоретичних знань і практичних умінь виконання майбутніх службових обов’язків;
  • практичного застосування та удосконалення  набутих в Університеті теоретичних знань і практичних умінь і навиків на виробництві компаній – партнерів.

Це дає можливість студенту краще зрозуміти суть спеціальності, за якою він навчається, та набути практичного досвіду роботи у компаніях і показати себе з кращого боку, щоб компанія була зацікавлена взяти його на роботу.

Тож є всі умови якісної практичної підготовки студентів як запорука майбутнього успішного працевлаштування!

Анкета вступника
Заповніть анкету та отримайте персональну консультацію від завідуючого кафедрою
Контактна інформація
Ми зв`яжемось з Вами зручним для Вас способом:
Освіта
Вкажіть де Ви навчались\навчаєтесь
Розкажіть про себе
Давайте знайомитись



Натискаючи на кнопку "Отримати консультацію", ви даєте згоду на обробку персональних даних та погоджуєтеся з політикою конфіденційності.

Контактна інформація

Державний університет телекомунікацій
Україна, 03680,  м. Київ,
вул. Солом’янська, 7
телефон: (044) 242-29-02
E-mail: marketing@dut.edu.ua

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Новини

Всі новини
Переглядів: 6 812