XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Кафедра Маркетингу

Матеріальна база

Загальна інформація
Викладацький склад
Методична робота
Інноваційний зміст навчання
Навчальні дисципліни
Бібліотека
Наукова діяльність
Видавнича діяльність
Робота із студентами
Партнери кафедри
Працевлаштування
Контактна інформація
Відгуки студентів
Відгуки роботодавців
Новини та події
Фотогалерея
Отримати консультацію
Освітні програми
Запрошуємо до навчання
Дистанційне навчання
Дипломування
Громадське обговорення проєкту освітньо-наукової програми МАРКЕТИНГ (доктор філософії)

Матеріальна база

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Міністерством освіти і науки України навчально-матеріальна база Університету визнана однією з найкращих в Україні. Про що свідчить гран-прі у номінації “Інноваційний розвиток навчально-лабораторної бази відповідно до вимог науково-технічного прогресу”, яким був нагороджений  Університет у 2019 році Міністерством освіти і науки України. Всі навчальні класи Університету укомплектовані відеопроекторами з екранами, інтерактивними дошками, в лекційних аудиторіях і навчальних класах встановлені кондиціонери. У всіх навчальних класах встановлені нові навчальні столи та стільці. В кожному класі встановлені точки доступу до мережі Інтернет та комп’ютери, згідно кількості навчальних місць.

Для забезпечення безпеки учасників освітнього процесу в університеті облаштовані укриття. Обладнання укриттів розраховано на безперервне перебування впродовж не менше 48 годин Тут є все необхідне: захищені аудиторії, інтернет, світло ( у т.ч. резервне освітлення), вода, засоби пожежогасіння, засоби надання медичної допомоги тощо, працюють туалети.

Стрімка діджиталізація суспільства призвела до гострої потреби у фахівцях, які володіють навичками застосування інструментарію Інтернет-маркетингу, новітніх програмних технологій бізнес  - аналітики.

Для якісного проведення практичних занять на кафедрі створено сучасну навчально-матеріальну базу: «Навчальна лабораторія Digital-маркетингу та Google-аналітики», яка обладнана сучасними комп’ютерами, відеопроектором з екраном для візуалізації зображень та презентацій, та веб-камерами для реалізації освіти онлайн.

В аудиторії забезпечені комфортні умови навчання: встановлено кондиціонер, працює Інтернет зі швидкістю 5 Гігабіт в секунду, що є найкращим Інтернетом серед закладів освіти України та Європи. Все це дозволило побудувати сучасний навчальний процес на рівні світових освітніх стандартів відповідно до умов цифрової трансформації суспільства

Конкурентні переваги навчання маркетологів у нашому університеті полягають у тому, що, на відміну від класичних вузів, ми надаємо не лише ґрунтовну фундаментальну, базову фахову підготовку, а й високоякісне практично-орієнтоване навчання, спрямоване на розвиток професійних компетенцій маркетологів та формування компетенцій маркетингової діяльності в галузі телекомунікацій.

У той час як підґрунтя класичної базової підготовки фахівців складається з належного інформаційного та професійного кадрового забезпечення, для формування професійних практичних навичок необхідне сучасне матеріально-технічне і відповідне програмне забезпечення.

Навчальна лабораторіія Digital-маркетингу та Google – аналітики знаходиться в аудиторії № 417, яка обладнана сучасними комп’ютерами, відеопроектором з екраном для візуалізації зображень та презентацій. Працює швидкісний  Wі-Fі, є веб-камера для реалізації освіти он – лайн. Створено комфортні умови навчання – аудиторія має кондиціонер з функціями охолодження та нагріву,  є жалюзі, за необхідності використовується затемнення для якісної презентації екрану.

Перспективи працевлаштування та розмір заробітної плати випускників на вимогу компаній-партнерів залежать від практичної складової змісту підготовки фахівців з маркетингу, тому на кафедрі половина навчальних занять, проводиться практично та базується на сучасному програмному забезпеченні маркетингових досліджень і бізнес-аналітики.

 
 

Так, під час вивчення дисциплін «Маркетинг», «Інтернет-маркетинг», «Електронний бізнес», «СРМ-системи в маркетингу», «Маркетинг в соціальних мережах»: студенти за допомогою Google docs, Google analytics, Google Trends проводять оцінку  маркетингових досліджень; Microsoft Power BI – аналітику та візуалізацію даних; вчаться створювати шаблони сайту за допомогою Moqups; набувають навички створення комерційних сайтів у програмі WordPress та з GoogleTag Manager   управляти тегами сайту; через програми Asana, Wonderlist студенти отримують навички планування робочого часу та виконання планів маркетингового відділу підприємства;  Microsoft Dynamics CRM, CRM  Bitrix24 дозволяють вивчити принципи роботи міжнародних CRM систем.

У дисциплінах кафедри інформаційно-комунікаційні технології застосовуються і як засіб автоматизації контролю результатів навчальної діяльності. Програмне забезпечення Microsoft PowerPoint надає можливість візуалізації даних, а система Moodle є інструментом дистанційного навчання і контролю. Також викладачами кафедри маркетингу використовуються у навчальному процесі електронні словники й енциклопедії, мультимедійні курси, включаючи аудіо та відеоматеріали, електронні видання мовою оригіналу, освітні сайти, форуми, блоги.

Використання навчальної лабораторії дозволяє у повному обсязі забезпечити практичне навчання студентів відповідно до компетенцій компаній-партнерів кафедри: ТОВ «UDS CONSULTING»; ТОВ «МЕДІАСАППОРТ»; ТОВ «СТРІЧКА НОВИН»; ВЕБ-СТУДІЯ «UPWAY»; ТОВ «ЕДПАРТНЕР», з якими укладені договори про співпрацю та які є потенційними роботодавцями для студентів кафедри.

Завдяки плідним відносинам кафедри маркетингу з компаніями-партнерами, студенти мають можливість вдосконалити професійні компетенції, бути обізнаними з інноваційними напрямами діяльності компаній,  оволодіти  компетенціями (вимогами роботодавців), які вони висувають до претендентів на посади, а саме: розвиток творчого та комунікативного потенціалу, інноваційного мислення, професійного спілкування іноземною мовою, адаптивності, командної згуртованості, застосовування можливостей сучасних цифрових технологій, що визначається як soft skills, та hard skills, професійних вимог, пов'язаних з вмінням  вирішувати спеціалізовані завдання у сфері маркетингової діяльності з пріоритетом інноваційних маркетингових технологій, маркетингових досліджень, Інтернет-маркетингу та бізнес-аналітики, практичного застосування маркетингового інструментарію для  діагностики та прогнозування на макро-, мезо- і мікрорівнях. Набуття даних компетенцій студентами кафедри дає можливість гарантованого працевлаштування!

Навчальна лабораторії Digital-маркетингу та Google – аналітики на кафедрі маркетингу забезпечує всі умови для  надання найсучасніших  знань, вмінь та навичок застосування маркетингового інструментарію в практичній діяльності відповідно до вимог роботодавців та реальних потреб ринку і підготовки висококваліфікованих фахівців з маркетингу, які зможуть успішно працевлаштуватися у престижну компанію!

Ми впевнені, що наші випускники-маркетологи отримають найсучасніші знання, вміння та навички застосування маркетингового інструментарію в практичній діяльності відповідно до вимог роботодавців та реальних потреб ринку!

Контактна інформація

Державний університет телекомунікацій
Україна, 03680,  м. Київ,
вул. Солом’янська, 7
телефон: (044) 242-29-02
E-mail: marketing@dut.edu.ua

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Новини

Всі новини
Переглядів: 7 134