Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        

Державний університет
інформаційно-комунікаційних
технологій

Укр.
   

Кафедра Систем та технологій кібербезпеки взяла участь у відкритті конкурсу Student Tech Challenge by Huawei

11:11, 23-10-2024

Днями студенти кафедри Систем та технологій кібербезпеки взяли участь у відкритті конкурсу 2024 Student Tech Challenge by Huawei. 

До команди увійшли студенти третього та четвертого курсів: Віталій Семенюк, Андрій Грицуняк, Єгор Трофімов та Максим Селіверстов .

Участь в змаганні Student Tech Challenge від Huawei Ukraine надасть студентам можливість створення свого іноваційного рішення, результатом якого має бути запропоновано та розроблено інноваційну бізнес-ідею для розв'язання проблеми у сфері інженерії транспортних мереж. 

Участь у таких заходах дозволить студентам кафедри Систем та технологій кібербезпеки підтвердити свої теоретичні знання отримані в університеті та спробувати себе у якості розробників робочих проектів на практиці.
 

Бажаємо їм успіхів та творчого натхнення!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Календар подій
День відкритих дверей
Дізнатись більше
Оплачуйте навчання та проживання в гуртожитках за допомогою Privat24
Оплатити
Переглядів: 479