Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        

Державний університет
інформаційно-комунікаційних
технологій

Укр.
   

Розпочато реєстрацію кандидатів на участь у виборах на посади Голів Інститутів та Голови Студентської Ради ДУІКТ!

16:35, 23-09-2024

Розпочато реєстрацію кандидатів на участь у виборах на посади Голів Інститутів та Голови Студентської Ради Університету!

Дата виборів:

  • 24 жовтня 2024 року

Термін подачі документів:

  • до 11 жовтня 2024 року включно

Якщо бажаєте взяти участь у виборах, звертайтеся до Голови виборчої комісії @Androziy, який приймає пакет документів. Поспішайте, адже час на подання обмежений!

Вибори — це важливий крок до розвитку нашого університету. Долучайтеся до зміцнення студентського самоврядування та візьміть участь у формуванні майбутнього нашого навчального закладу!

Контакти для подачі документів: @Androziy

Будьте активними! Разом будуємо краще майбутнє для університету!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Календар подій
День відкритих дверей
Дізнитись більше
Оплачуйте навчання та проживання в гуртожитках за допомогою Privat24
Оплатити
Переглядів: 112