Методична робота є необхідною складовою освітнього процесу і спрямована на забезпечення високоякісної підготовки фахівців за спеціальністю 073 «Менеджмент» відповідно до стандарту вищої освіти Міністерства освіти і науки України і вимог силабусів навчальних дисциплін та вимог роботодавців. Методична робота кафедри побудована на інноваційній моделі навчання, яка розроблена та впроваджена у Державному університеті інформаційно-комунікаційних технологій.
«Найважливіша місія для японського менеджера полягає в тому, щоб розвинути здорові відносини з його службовцями, щоб створити сімейне почуття в межах корпорації, почуття, що службовці і менеджери поділяють одну і ту ж долю».
Aкіo Moрітa, японський інженер і підприємець, співзасновник корпорації Sony |
|
«Показник якості управління - звичайні люди, які роблять незвичайні речі».
Пітер Друкер, американський вчений австрійського походження; економіст, публіцист, педагог, один з найвпливовіших теоретиків менеджменту XX століття |
|
«Я думаю, власники і топ-менеджери компаній повинні якомога частіше відволікатися від своїх звичних справ і перевіряти якість своїх власних товарів».
Річард Бренсон, британський підприємець |
|
«Качина теорія» менеджменту: пливе по воді качка зовні здається спокійною і незворушною, але її лапки під водою працюють дуже-дуже швидко».«Успішний менеджмент - це демократія при прийнятті рішень і диктатура при їх впровадженні».
Іцхак Адізес, світовий експерт в області підвищення ефективності ведення бізнесу |
|
«Ми породжуємо самі блискучі ідеї, перетворюючи наради наших топ-менеджерів в інтелектуальні ігри».
Джек Уелч, американський бізнесмен і письменник |
|
«Найважливіша якість хорошого менеджера - рішучість грудьми зустрічати будь-які погані новини, самому шукати зустрічі з ними, а не ховати голову в пісок. Справжній менеджер спочатку з'ясовує, що погано, а вже після - що добре».
Білл Гейтс, американський підприємець і громадський діяч |
ВИКЛАДАЧ СУЧАСНОСТІ ТА МАЙБУТНЬОГО | СУЧАСНИЙ ВИКЛАДАЧ У СТУДЕНТОЦЕНТРИЧНІЙ МОДЕЛІ | ЯКИМ ПОВИНЕН БУТИ ВИКЛАДАЧ |
СІНГАПУРСЬКА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ | МОТИВАЦІЯ ПО ДЕМІНГУ | ОСВІТА: ВІД ЗНАНЬ ДО КОМПЕТЕНЦІЙ |
МЕТОДИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ АКТИВІЗАЦІЇ МИСЛЕННЯ | МЕТОДИ СИСТЕМАТИЗОВАНОГО ПОШУКУ | МЕТОДИ УПРАВЛІННЯ |
ПРИКЛАД – «КОУЧИНГ» | ПРИКЛАД – «П’ЯТЬ ЧОМУ?» | ПРИКЛАД – «МОДЕЛЬ КАНО» |