|
«Найважливіша місія для японського менеджера полягає в тому, щоб розвинути здорові відносини з його службовцями, щоб створити сімейне почуття в межах корпорації, почуття, що службовці і менеджери поділяють одну і ту ж долю».
Aкіo Moрітa, японський інженер і підприємець, співзасновник корпорації Sony |
|
«Показник якості управління - звичайні люди, які роблять незвичайні речі».
Пітер Друкер, американський вчений австрійського походження; економіст, публіцист, педагог, один з найвпливовіших теоретиків менеджменту XX століття |
|
«Я думаю, власники і топ-менеджери компаній повинні якомога частіше відволікатися від своїх звичних справ і перевіряти якість своїх власних товарів».
Річард Бренсон, британський підприємець |
|
«Качина теорія» менеджменту: пливе по воді качка зовні здається спокійною і незворушною, але її лапки під водою працюють дуже-дуже швидко».«Успішний менеджмент - це демократія при прийнятті рішень і диктатура при їх впровадженні».
Іцхак Адізес, світовий експерт в області підвищення ефективності ведення бізнесу |
|
«Ми породжуємо самі блискучі ідеї, перетворюючи наради наших топ-менеджерів в інтелектуальні ігри».
Джек Уелч, американський бізнесмен і письменник |
|
«Найважливіша якість хорошого менеджера - рішучість грудьми зустрічати будь-які погані новини, самому шукати зустрічі з ними, а не ховати голову в пісок. Справжній менеджер спочатку з'ясовує, що погано, а вже після - що добре».
Білл Гейтс, американський підприємець і громадський діяч |
ВИКЛАДАЧ СУЧАСНОСТІ ТА МАЙБУТНЬОГО | СУЧАСНИЙ ВИКЛАДАЧ У СТУДЕНТОЦЕНТРИЧНІЙ МОДЕЛІ | ЯКИМ ПОВИНЕН БУТИ ВИКЛАДАЧ |
СІНГАПУРСЬКА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ | МОТИВАЦІЯ ПО ДЕМІНГУ | ОСВІТА: ВІД ЗНАНЬ ДО КОМПЕТЕНЦІЙ |
МЕТОДИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ АКТИВІЗАЦІЇ МИСЛЕННЯ | МЕТОДИ СИСТЕМАТИЗОВАНОГО ПОШУКУ | МЕТОДИ УПРАВЛІННЯ |
ПРИКЛАД – «КОУЧИНГ» | ПРИКЛАД – «П’ЯТЬ ЧОМУ?» | ПРИКЛАД – «МОДЕЛЬ КАНО» |
№ З/П | АВТОРИ | ПРОБЛЕМИ, ЩО РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ АВТОРАМИ |
1 | Eva L. Baker | STEM 2026. A Vision for Innovation in STEM Education (дослідження групи американських експертів в галузі освіти, науки, інформаційних технологій з проблем інноваційної підготовки найбільш затребуваних фахівців) |
2 | Шмотіна О.В. | Шведська модель освіти (стаття) |
3 | Л. Афанасьєва | Методика формування професійної компетентності майбутніх менеджерів організації у процесі вивчення професійно орієнтованих дисциплін (стаття) |
4 | Козлова Г.М. | Методика викладання у вищій школі (навчальний посібник) |
5 |
Стецик Г.Ю., Чапран С.П. |
Застосування інноваційної методики викладання економічних дисциплін |
6 |
Сотниченко В.М. |
Організаційна та дидактична модель аудиторного заняття (презентація) |
7 | Е.В. Евпавлова, И.И. Тубер | Методика преподавания экономических дисциплин |
8 | Научный журнал | МОЛОДОЙ УЧЁНЫЙ |
9 | Н. П. Хвесеня, М. В. Сакович | МЕТОДИКА ПРЕПОДАВАНИЯ ЭКОНОМИЧЕСКИХ ДИСЦИПЛИН |
Державний університет телекомунікацій
Україна, 03680, м. Київ,
вул. Солом’янська, 7, каб. 328
Тел. (044) 249-25-59
E-mail: management@dut.edu.ua