Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 
Кафедра Менеджменту

Методична робота

Загальна інформація
Викладацький склад
Навчальні дисципліни
Дистанційне навчання
Наукова діяльність
Робота із студентами
Видавнича діяльність
Матеріальна база
Бібліотека
Партнери кафедри
Новини та подіі
Контактна інформація
Запрошуємо до навчання
Інформація по дипломним, курсовим роботам та практикам
Освітні програми
Отримати консультацію
Міжнародна діяльність
Інноваційний зміст навчання

Методична робота

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "073 - Менеджмент" кафедри Менеджменту та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Методична робота є необхідною складовою освітнього процесу і спрямована на забезпечення високоякісної підготовки фахівців за спеціальністю 073 «Менеджмент» відповідно до стандарту вищої освіти Міністерства освіти і науки України і вимог силабусів навчальних дисциплін та вимог роботодавців. Методична робота кафедри побудована на інноваційній моделі навчання, яка розроблена та впроваджена у Державному університеті інформаційно-комунікаційних технологій.

Основними завданнями методичної роботи є:

  • навчально-методичне забезпечення навчальних дисциплін, закріплених за кафедрою;
  • удосконалення методики викладання навчальних дисциплін за рахунок впровадження перспективних інноваційних технологій;
  • створення умов для розвитку педагогічної майстерності науково-педагогічних працівників;
  • інформаційне забезпечення науково-педагогічних працівників з питань вищої освіти, досягнень науки і техніки, передового педагогічного і практичного досвіду;
  • розробка та видання навчальних посібників і методичних рекомендацій;
  • оновлення змісту навчальних дисциплін відповідно до досягнень науково-технічного прогресу;
  • застосування в навчальному процесі інформаційно-комунікаційних технологій;
  • проведення моніторингу знань студентів за результатами екзаменаційних сесій;
  • аналіз організації та методики проведення практик студентів;
  • притягання студентів до роботи в наукових гуртках;
  • створення дистанційних курсів Classroom в системі Google Workspace for Education для проведення занять зі здобувачами вищої освіти першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти.

 

     

ПОРАДИ ВІД ВІДОМИХ ТА УСПІШНИХ ЛЮДЕЙ

«Найважливіша місія для японського менеджера полягає в тому, щоб розвинути здорові відносини з його службовцями, щоб створити сімейне почуття в межах корпорації, почуття, що службовці і менеджери поділяють одну і ту ж долю».

 

Aкіo Moрітa,

японський інженер і підприємець, співзасновник корпорації Sony

«Показник якості управління - звичайні люди, які роблять незвичайні речі».

 

Пітер Друкер,

американський вчений австрійського походження; економіст, публіцист, педагог, один з найвпливовіших теоретиків менеджменту XX століття

«Я думаю, власники і топ-менеджери компаній повинні якомога частіше відволікатися від своїх звичних справ і перевіряти якість своїх власних товарів».

 

Річард Бренсон,

британський підприємець

«Качина теорія» менеджменту: пливе по воді качка зовні здається спокійною і незворушною, але її лапки під водою працюють дуже-дуже швидко».

«Успішний менеджмент - це демократія при прийнятті рішень і диктатура при їх впровадженні».

 

Іцхак Адізес,

світовий експерт в області підвищення ефективності ведення бізнесу

«Ми породжуємо самі блискучі ідеї, перетворюючи наради наших топ-менеджерів в інтелектуальні ігри».

 

Джек Уелч,

американський бізнесмен і письменник

«Найважливіша якість хорошого менеджера - рішучість грудьми зустрічати будь-які погані новини, самому шукати зустрічі з ними, а не ховати голову в пісок. Справжній менеджер спочатку з'ясовує, що погано, а вже після - що добре».

 

Білл Гейтс,

американський підприємець і громадський діяч

ПЕРЕДОВИЙ ДОСВІД: ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА НАВЧАННЯ В УКРАЇНІ І СВІТІ

ВИКЛАДАЧ СУЧАСНОСТІ ТА МАЙБУТНЬОГО СУЧАСНИЙ ВИКЛАДАЧ У СТУДЕНТОЦЕНТРИЧНІЙ МОДЕЛІ ЯКИМ ПОВИНЕН БУТИ ВИКЛАДАЧ
СІНГАПУРСЬКА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ МОТИВАЦІЯ ПО ДЕМІНГУ ОСВІТА: ВІД ЗНАНЬ ДО КОМПЕТЕНЦІЙ

ОСНОВНІ ГРУПИ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ

МЕТОДИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ АКТИВІЗАЦІЇ МИСЛЕННЯ МЕТОДИ СИСТЕМАТИЗОВАНОГО ПОШУКУ МЕТОДИ УПРАВЛІННЯ
ПРИКЛАД – «КОУЧИНГ» ПРИКЛАД – «П’ЯТЬ ЧОМУ?» ПРИКЛАД – «МОДЕЛЬ КАНО»
Анкета вступника
Заповніть анкету та отримайте персональну консультацію від завідуючого кафедрою
Контактна інформація
Ми зв`яжемось з Вами зручним для Вас способом:
Освіта
Вкажіть де Ви навчались\навчаєтесь
Розкажіть про себе
Давайте знайомитись



Натискаючи на кнопку "Отримати консультацію", ви даєте згоду на обробку персональних даних та погоджуєтеся з політикою конфіденційності.

Контактна інформація

Державний університет телекомунікацій
Україна, 03680,  м. Київ,
вул. Солом’янська, 7, каб. 328
Тел. (044) 249-25-59
E-mail: management@dut.edu.ua

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Новини

Всі новини
Переглядів: 14 838