На забезпечення якісної практичної складової навчального процесу спрямоване тісне співробітництво кафедри маркетингу з провідними установами, організаціями в галузі маркетингу і телекомунікацій.
Мета співпраці кафедри маркетингу з компаніями – залучення компаній – партнерів кафедри маркетингу до процесу підготовки студентів-маркетологів у формі:
що дає можливість нашим випускникам без проблем виконувати свої посадові обов'язки та дозволяє гарантовано отримати перше високооплачуване робоче місце.
Завдяки плідним відносинам кафедри маркетингу з компаніями-партнерами, студенти мають можливість бути обізнаними з інноваційними напрямами діяльності компаній, вдосконалити знання та вміння (професійні компетенції), які роботодавці висувають до претендентів на посади, а саме: розвиток творчого та комунікативного потенціалу, інноваційного мислення, професійного спілкування іноземною мовою, адаптивності, командної згуртованості, застосовування можливостей сучасних цифрових технологій, що визначається як soft skills, та hard skills, професійних вимог, пов'язаних з вмінням вирішувати спеціалізовані завдання у сфері маркетингової діяльності з пріоритетом інноваційних маркетингових технологій, маркетингових досліджень, Інтернет-маркетингу та бізнес-аналітики, практичного застосування маркетингового інструментарію.
Кафедрою укладено договори про співпрацю з компаніями, які є потенційними роботодавцями наших випускників. НПП кафедри маркетингу продовжують роботу у напрямку залучення до співробітництва нових компаній – лідерів у сфері маркетингу. Це дозволяє готувати наших студентів відповідно до компетенцій компаній-роботодавців, проводити практики на їхній базі.
Співпраця з компаніями – партнерами кафедрі маркетингу забезпечує:
Кафедра маркетингу протягом 2016-2023 років успішно взаємодіяла з провідними компаніями, з якими було підписано угоди про співробітництво:
Компанія |
Сфера діяльності |
---|---|
ВЕБ-СТУДІЯ «UPWAY» |
|
ТОВ «УДС СИСТЕМС» |
|
ТОВ «ПАРТНЕРЕД» |
|
ТОВ «ГЛОБАЛДІДЖІТАЛ»
|
|
ТОВ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА» |
|
Власники компаній вимагають від працюючих у компанії забезпечити отримання компанією максимального прибутку. Тому під час влаштування на роботу, при проведенні співбесіди, компанії, від майбутніх працівників вимагають відмінного теоретичного знання обов’язків, які вони повинні будуть виконувати після прийняття на роботу та перевіряють практичні уміння і навики їх виконання, а також досконале володіння англійською мовою.
Компанії – партнери кафедри приймали активну участь у побудові освітніх програм, надали перелік обов’язкових професійних компетенцій, які було включено до Освітньо-професійної програми першого (бакалавр) та другого (магістр) освітніх рівнів.
Тільки в нашому Університеті для успішного працевлаштування на престижну високооплачувану роботу після закінчення Університету, в межах і поза межами навчального процесу, по всім спеціальностям і спеціалізаціям підготовки студентам надається можливість отримати міжнародний сертифікат компаній – партнерів кафедр. Отримані сертифікати підтверджують високий рівень теоретичних знань компетенцій компаній – партнерів кафедр і практичних умінь і навиків їх виконання при роботі на обладнанні останнього покоління компаній – партнерів кафедр та досконале знання англійської мови.
Представники компаній-партнерів кафедри, з якими укладено договори про співробітництво, приймають активну участь у підготовці майбутніх маркетологів.
Так, на кафедрі працює д.е.н. Дрокіна Ніна Іванівна. У рамках дисципліни «Електронний бізнес», яку вона викладає, разом з Веб-студією «UpWay», з якою укладено Меморандум та Угоду про співробітництво, теми 4 «Розробка комерційного сайту» та 7 «Просування комерційних сайтів» проходять у вигляді тренінгу «Створення корпоративного сайту на WordPress та його просування», який надає студентам навички створення власного сайту, знання щодо його просування. Тренінг «Створення корпоративного сайту на базі WordPress та його просування» також включає розгляд таких методів і засобів інтернет-маркетингу, як мистецтво написання текстів інтернет-сторінок (copywriting), пошукова оптимізації (SEO), контекстна Інтернет-реклама (PPC), просування в соціальних мережах (SMM) та інша розкрутка сайтів (інтернет-магазинів, блогів, веб-порталів і т.п.) в сегментах мережі Інтернет. На заняттях студенти отримують всі необхідні знання для правильного складання текстів та оптимізації ергономічності (usability) веб - сторінок, підвищення конверсії, залучення трафіку, виведення сайтів в першу десятку пошукових систем (ТОП-10).
Студенти, які успішно прослухають курс, отримають Сертифікат компанії «UpWay».
При добросовісному навчанні ви гарантовано станете професіоналом з маркетингу, що дозволить вам побудувати професійну кар’єру та забезпечити своє незалежне фінансове майбутнє!
До проведення занять з «Інтернет-маркетингу» залучались провідні фахівці фірм-партнерів, а саме доцент кафедри маркетингу к.е.н. Іртлач Михайло Олександрович - директор з маркетингу ТОВ «ADPARTNER», Мирошниченко Дмитрий - директор по технологіям ТОВ «МЕДІАСАППОРТ». Заняття організовано як практикум на базі маркетингового відділу компанії «AD PARTNER». Для проведення занять виділено окреме приміщення, обладнане сучасної технікою. Вивчення дисципліни закріплено отриманням Сертифікату компанії з можливістю подальшого працевлаштування.
У грудні 2022 року відбулася гостьова лекція-дискусія «Комерційні закупівлі у сегменті В2В» від представників нового партнера кафедри - компанії ТОВ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА» з якою кафедрою укладено договір про співпрацю. Лекцію-дискусію провів Євген Єременко - керівник проєкту для бізнесу електронного майданчику Zakupki.prom.ua. Євгене провів майстер клас як зареєструватися на електронному майданчику, створити функціональний кабінет закупівельника та постачальника, оголосити тендер, використовувати інструменти аналітики надійності постачальників, закупівельних цін, конкурентного середовища ринку. Представив тренажер електронного аукціону для постачальника – як відбувається аукціон, як учасники роблять ставки; як постачальнику розробити цінову стратегію. Лекція викликала значний інтерес у студентів, багато питань.
Кафедрою маркетингу організовуються і проводяться навчальні практики у компаніях партнерах кафедр - потенційних роботодавців: на 2 курсі – ознайомча; на 3-му курсі – виробнича; на 4-му курсі – переддипломна.
Всі практики надають студентам конкретні можливості:
Це дає можливість студенту краще зрозуміти суть спеціальності, за якою він навчається, та набути практичного досвіду роботи у компаніях і показати себе з кращого боку, щоб компанія була зацікавлена взяти його на роботу.
Тож є всі умови якісної практичної підготовки студентів як запорука майбутнього успішного працевлаштування!