Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Чому ми вивчаємо мову Java?

10:38, 06-02-2024

Чому саме Java?

Java – це високорівнева мова програмування загального призначення, яка займає лідируючі позиції в різних рейтингах. Вона використовується для розробки серверних програм, веб-додатків і навіть ігор. Одна з головних переваг Java – кросплатформеність. Завдяки Java Virtual Machine код написаний цією мовою може запускатися практично в будь-якому середовищі. До її сильних сторін можна віднести стабільність, безпеку, зворотну сумісність і відносно простий синтаксис.

Java відносно проста у вивченні завдяки зрозумілому синтаксису. Багато великих проектів використовують Java через зворотну сумісність, яка гарантує коректну роботу коду незважаючи на вихід оновлень. Крім того, мова містить велику кількість бібліотек, що дозволяє вирішувати типові завдання, середовища розробки та фреймворки для реалізації проектів різних форматів та складності, що є необхідним в робототехніці.

Чому Ви навчитеся?

  • Програмувати мовою Java.
  • Читати та розуміти програмний код на Java.
  • Ознайомитеся з повним циклом розробки програмних продуктів – від планування до тестування.
  • Підключати бібліотеки для вирішення завдань контролю та управління роботами.
  • Освоїте фреймворк Spring, призначений для розробки веб-програм і додатків для Android смартфонів.
  • Створюватиме реальні власні проекти, які ви зможете в подальшому додати до свого приватного портфоліо.

Все це і багато іншого Ви взнаєте і навчитесь на кафедрі Робототехніки та технічних систем.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "172 - Електронні комунікації та радіотехніка" кафедри Робототехніки та технічних систем та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Абітурієнту

Освітня програма: Комп’ютерні науки

За освітньою програмою Комп’ютерні науки, спеціальність 122 Комп’ютерні науки (англ. Computer Science, CS) готуються фахівці, що здатні виконувати функції розробника-програміста, спеціаліста по мережах, адміністратора баз даних, системного адміністратора, DevOps Engineer, спеціаліста по тестуванню програм, IT-архітектора. Вони володіють навичками алгоритмічного мислення, уявлення інформації, програмування і проектування комп’ютерних систем. Основні розділи: алгоритми і структури даних, мови програмування, архітектура комп'ютерів, операційні системи і комп'ютерні мережі, розробка програмного забезпечення, сервери і бази даних, штучний інтелект та робототехніка, комп'ютерна графіка, взаємодія людини і комп'ютера та ін.

Освітня програма: Комп’ютерні науки

За освітньою програмою Комп’ютерні науки, спеціальність 122 Комп’ютерні науки (англ. Computer Science, CS) готуються фахівці, що здатні виконувати функції розробника-програміста, спеціаліста по мережах, адміністратора баз даних, системного адміністратора, DevOps Engineer, спеціаліста по тестуванню програм, IT-архітектора. Вони володіють навичками алгоритмічного мислення, уявлення інформації, програмування і проектування комп’ютерних систем. Основні розділи: алгоритми і структури даних, мови програмування, архітектура комп'ютерів, операційні системи і комп'ютерні мережі, розробка програмного забезпечення, сервери і бази даних, штучний інтелект та робототехніка, комп'ютерна графіка, взаємодія людини і комп'ютера та ін.

Переглядів: 962