Головним в системному підході до вивчення дисциплін кафедри є поступовий шлях та спадкоємність – від простого до складного з елементами ускладнення та підсилення теоретичної складової і накопиченням практичного опиту.
Так на кафедрі Комп’ютерних наук дисципліни пов’язані не тільки терміном їх читання, а і загальною еволюційною структурою використання знань. Від «Кінцевих пристроїв інформаційних систем», де вивчаються всі елементи, що взаємодіють із комп’ютерною мережею до дисциплін, які надають знання про локальні мереж, мережі Центрів обробки даних, програмно-конфігуруванні мережі SDN, мережі хмарних технологій.
Разом з тим просування неможливе без поглибленого вивчення початкових дисциплін, коли основні знання студентом набуваються виконанням самостійної роботи.
З метою активізації самостійної роботи студентів під час вивчення дисциплін слухачам пропонується проходження обов’язкового комп’ютерного тестування після кожної лекції, надання в електронному вигляді рішення практичних задач після проведення практичних занять. Це не виключає тестування за модуль та дисципліну, але є допуском до їх виконання.
Активізація роботи студентів стимулюється представленням їми презентацій по окремим питанням з обов’язковим обговоренням і колегіальною оцінкою цінності представленого матеріалу, що надає додаткові бали при сумарному оцінюванні слухача. Практика показує, що за час викладення дисципліни кількість таких презентацій складає від 3 до 7 практично для кожного студента.
Слухачі самі зацікавлені в такому підході отримання поглиблених знань, що додатково визначає їх рейтинг в групі.