На кафедрі Комп'ютерних наук та інформаційних технологій студенти 4 курсу денної форми навчання факультетів ІТ і ТК здають іспит з дисципліни "Системи передачі даних".
В ході іспитів багато студентів демонструють хороші знання і вміння, отримані при вивченні дисципліни СПД, що стало результатом застосування нових інформаційних технологій в навчальному процесі.
Застосування інформаційних технологій було націлене на підвищення якості навчання студентів за рахунок створення віртуального середовища індивідуального навчання для кожного студента. Для цього використовувалися різноманітні засоби комунікації, наприклад, електронна пошта, hangouts, drive.google.com, сервіси різноманітних соціальних мереж. Це дозволило надати комфортний доступ до навчального контенту (текстового, відео) в будь-який час, на будь-який пристрій і в будь-якому зручному для студента місці через служби доступу до інформації в мережі Internet. Така методика дозволила створити віртуальне середовище навчання.
Використання інформаційних технологій дозволило змінити не тільки організацію процесу вивчення дисципліни, а й підвищити мотивацію студентів до отримання знань за допомогою прозорої системи оцінки всіх завдань, тестів, летючок та курсового проектування, автоматизувати облік відвідування занять і активность на них. Результати іспитів дозволяють стверджувати, що така методика навчання з деякими доробками має перспективу.
Однак були розкриті і недоліки. Основний недолік - це не вміння студентів планувати свій час для навчання. Деякі студенти сподівалися, що всі завдання вони зможуть виконати «по-старому» в екзаменаційну сесію. І були дуже засмучені, що не були допущені до іспиту внаслідок недобору балів.
Робота над індивідуальними завданнями
Приклад таблиці поточної успішності перед іспитом