Для підготовки висококваліфікованих фахівців на кафедрі Комп'ютерних наук розроблено і втілено в навчальний процес інноваційний зміст навчання, яке забезпечує навчання студентів тому, чому потрібно і як потрібно відповідно до вимог сьогодення, теоретично і практично.
Інноваційний зміст навчання створює можливість отримання випускникам за фахом 122 Комп'ютерні науки високооплачуваних робочих місць після закінчення університету. Наприклад, однім з напрямків працевлаштування випускників за фахом 122 Комп'ютерні науки є фірми, що займаються розробкою безпілотних транспортних засобів.
Відомо, що сьогодні одним з перспективних напрямків розвитку інформаційних та інтелектуальних технологій є застосування безпілотних транспортних засобів (повітряних, наземних, надводних та підводних). Треба підкреслити, що їх застосування базуються на наступних основних теоретичних і практичних знаннях таких розділів Комп'ютерних наук, як: алгоритми і структури даних, мови програмування, архітектура комп'ютерів, операційні системи та комп'ютерні мережі, розробка програмного забезпечення, створення баз даних та інформаційно-пошукових систем, штучний зір, машинне навчання, робототехніка та інші розділи штучного інтелекту, а також взаємодія людини і комп'ютера.
Тому відповідно до інноваційного змісту навчання щодо підготовки фахівців з питань застосування безпілотних транспортних засобів вивчаються основи застосування інтелектуальної технології Full Self-Driving (FSD), яка вперше почала тестуватися для застосування на електрокарах фірми Tesla в якості допоміжної системи безпеки. Для цього основний акцент на кафедрі Комп’ютерних наук робиться на комплексному розгляді, забезпеченні інтеграції та інформаційної взаємодії усієї сукупності інформаційних технологій на рівні високої наукової абстракції. Наприклад, для застосування безпілотних наземних транспортних засобів студенти вивчають такі технології: Vehicle-to-everything, V2X (автомобіль – загальна система керування до всього); Vehicle-to-Vehicle, V2V (Автомобіль – Автомобіль); Vehicle-to-Infrastructure, V2I (Автомобіль – Інфраструктура); Vehicle-to-Net, V2N (Автомобіль – стільникова мережа); Vehicle-to-Pedestrian, V2P (Автомобіль – пішохід); Vehicle-to-Motorcycle, V2M (Автомобіль – Мотоцикл); Vehicle-to-Device, V2D (Автомобіль – Пристрій); Vehicle-to-Grid, V2G (Автомобіль – енергосистема); Vehicle-to- Сloud V2C (Автомобіль – хмара).
Цим досягається найважливіша практична мета вивчення Комп'ютерних наук, а саме: глибоко знати усі основні розділи інформаційних технологій та чітко розуміти відносини, що існують між прикладними програмами і комп'ютерними системами. Тому стає зрозумілим, що тільки фахівець з Комп’ютерних наук за умови комплексного вивчення всіх складових частин комп'ютерних наук з урахуванням забезпечення їх інтеграції та взаємодії може займатися розробкою безпілотних транспортних засобів.
Таким чином, інноваційний зміст навчання на кафедрі Комп'ютерні науки забезпечує ефективне використання різноманітних інформаційних ресурсів, що створює можливість отримання випускникам за фахом 122 Комп'ютерні науки високооплачуваних робочих місць після закінчення університету.