Відкриті заняття та взаємовідвідування є однією з основних форм методичної роботи кафедри та викладача, що має на меті вдосконалення методики проведення занять, підвищення педагогічної майстерності, обміну досвідом роботи тощо. Також є компонентом активізації творчої та професійної діяльності, стимулювання безперервної фахової та загальної освіти, якісної роботи викладача, підвищення відповідальності за результати навчання і виховання студентів.
Викладачі кафедри підприємництва, торгівлі та біржової діяльності проводять відкриті заняття за попередньо складеним до початку семестру планом-графіком. У поточному місяці – 20 лютого 2020 року на 3-й парі
(о 13 год 30 хв.) в навчальній лабораторії «Онлайн лабораторії бізнесу» (ауд. 520), доцентом кафедри, к.е.н. Капелюшною Тетяною Вікторівною проводилося відкрите лекційне заняття з дисципліни «Податки та податкові системи» на тему: «Податок на додану вартість».
На лекції був присутній весь професорсько-викладацький склад кафедри підприємництва, торгівлі та біржової діяльності: завідувач кафедри, к.е.н., доцент – Гавриш Оксана Миколаївна, д.е.н., професор – Сьомкіна Тетяна Віталіївна, к.е.н., доцент – Пильнова Валентина Павлівна, к.е.н., доцент – Гужавіна Іна Василівна, к.е.н., доцент – Згурська Оксана Михайлівна, старший викладач кафедри – Лобань Ольга Олександрівна.
Вагомою була присутність на занятті: завідувача кафедри менеджменту, д.е.н, професора - Гудзь Олени Євгенівни, завідувача кафедри маркетингу, д.е.н, професор - Виноградової Олени Володимирівни, завідувача кафедри економіки підприємств та соціальних технологій, д.е.н., професора - Гусєвої Ольги Юріївни, завідувача кафедри управління інформаційною та кібернетичною безпекою, д.е.н., доцента – Легомінової Світлани Володимирівни, які по закінченню заняття висловили свої думки та зауваження щодо його проведення.
Під час лекції викладачем був наданий матеріал, опрацьований з різних наукових, навчальних, інформаційних джерел та систематизований для подання його в доступному й одночасно науковому стилі. Великий обсяг опрацьованої інформації надав можливість лектору у повній мірі розкрити питання заняття, компактно і систематизовано подати матеріал, представивши вагомі елементи наочно за допомогою мультимедійного забезпечення, що посилило ступінь сприйняття інформації тривимірно: слухати, бачити, записувати.
Викладення думок, роз’яснення нових термінів, темп подачі інформації дозволили студентам усвідомлювати, засвоювати, розуміти матеріал, що в свою чергу, сприяло зацікавленості слухачів та встановленню контакту з аудиторією. За кожним питанням лекції було зроблено висновки, а наприкінці заняття – загальний підсумок, а також опрацьовано ті моменти, які залишились незрозумілими студентам. По завершенню заняття надано перелік питань і завдань для самостійного опрацювання студентами з метою закріплення матеріалу й поглибленого вивчення.
Дякуємо викладачам університету, які прийняли участь в обговоренні результатів відкритого заняття, за надані конструктивні зауваження та пропозиції!