Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Програма M.E.DOC як інтерактивна форма навчання майбутніх фахівців з підприємництва, торгівлі та біржової діяльності

12:34, 07-02-2020

Актуальність застосування нових інформаційних технологій в навчальний процес студентів зумовлена, перш за все, педагогічними потребами в підвищенні ефективності розвиваючого навчання, зокрема, потребою формування навичок самостійної навчальної діяльності, дослідницького, креативного підходу в навчанні, формування критичного мислення, нової культури. Використання нових технологій обумовлено не лише прагненням до новизни, дане навчання також дозволяє реалізувати особистісно орієнтований підхід.

В умовах повної автоматизації виробничих процесів та вдосконалення процесу прийняття управлінських рішень у підприємницькому середовищі, особливе значення в підготовці фахівців за освітньо-професійною програмою «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» займає вивчення і застосування на практиці комп'ютерних технологій.

Значення прикладних програмних продуктів в практикоорієнтованому викладанні дисциплін «Автоматизоване робоче місце підприємця», «Практикум суб'єкта підприємницької діяльності», «Практикум комерсанта», «Практикум трейдера та торговельного брокера» важко переоцінити.

Саме тому, серед дисциплін вибіркової компоненти Навчального плану спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», студенти обирають дисципліни, які надають можливість не лише отримувати теоретичні навички, а й практично їх реалізовувати.

У даний час на ринку комп'ютерних програм пропонується велика різноманітність фахових програмних продуктів, серед яких однією з найбільш поширених і популярних є програма M.E.DOC.

Інтерактивна форма навчання є основою всіх навчальних програм. Саме ця форма навчання дозволяє отримати найкращий результат, як в частині якості засвоєння знань, так і напрацювання практичних навичок роботи з програмою M.E.DOC.

Ця універсальна програма, розроблена однойменною фірмою. Автоматизація навчального процесу не лише забезпечує ряд загальновідомих переваг, але частково змінює саму методику викладання професійно-орієнтованих дисциплін.

Тому дисципліна «Автоматизоване робоче місце підприємця», яка викладається студентам другого курсу спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», базується на широкому практичному використанні програмного забезпечення M.E.DOC.  

При роботі з програмою M.E.DOC, система паралельно дозволяє формувати електронну печатку і підпис, друкувати первинні документи, формувати документообіг, отримувати різні відомості, формувати звітну документацію, отримувати аналітичні навички.

Інтерактивна форма навчання дозволяє студентам, навчаючись за освітньо-професійною програмою «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» отримати знання і практичний досвід роботи в M.E.DOC за такими розділами: настройка програми, заповнення відомостей підприємства, довідкова інформація, підготовка довідників і завантаження класифікаторів, настройка підсистеми нарахування заробітної плати, товарні, касові, банківські операції, формування звітів і їх аналіз та ін.

Як показує практика, впровадження програмного забезпечення M.E.DOC в освітній процес, має наступні переваги:

  • дозволяє удосконалювати методику викладання спеціальних професійно-орієнтованих економічних дисциплін, надаючи викладачам нові можливості;
  • дозволяє застосовувати різноманітні методи, в тому числі метод програмованого навчання;
  • забезпечує високу мотивацію студентів в процесі навчання;
  • робить навчання діяльнісним, самостійним;
  • формує навички та вміння роботи з електронними джерелами інформації;
  • дозволяє за навчальне заняття вивчити більший обсяг матеріалу;
  • надає додаткові можливості отримання майбутніми фахівцями аналітичних звітів, документації;
  • підвищує якість підготовки фахівців;
  • відповідає вимогам потенційних роботодавців (стейкхолдерів).
© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність" та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Підприємництва, торгівлі та біржової діяльності

Абітурієнту

Спеціалізація: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Фахівець з підприємництва, торгівлі та біржової справи здійснює організацію підприємницької (у т.ч. торговельної та біржової) діяльності підприємства, вирішує проблеми формування ефективної загальної стратегії розвитку підприємства, обґрунтовує фінансово-економічну, товарну, збутову та кадрову підстратегії, визначає напрями підвищення ринкової вартості підприємства в умовах динамічного бізнес-середовища.

Фахівець може займати первинні посади на підприємствах різного профілю та організаційно-правової форми, в проектних організаціях, консультативних центрах, наукових та освітніх закладах.

Спеціалізація: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Фахівець з підприємництва, торгівлі та біржової справи здійснює організацію підприємницької (у т.ч. торговельної та біржової) діяльності підприємства, вирішує проблеми формування ефективної загальної стратегії розвитку підприємства, обґрунтовує фінансово-економічну, товарну, збутову та кадрову підстратегії, визначає напрями підвищення ринкової вартості підприємства в умовах динамічного бізнес-середовища.

Фахівець може займати первинні посади на підприємствах різного профілю та організаційно-правової форми, в проектних організаціях, консультативних центрах, наукових та освітніх закладах.

Переглядів: 4 615