XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Ділова гра як засіб розвитку творчих здібностей yа кафедрі Підприємництва, торгівлі та біржової діяльності

19:37, 25-03-2024

На кафедрі Підприємництво, торгівля та біржова діяльність Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій здобувачі мають можливість отримати крім теоретичних знань також і практичні навички на заняттях.

Викладачі активно залучають студентів до ділових ігор, моделюють ситуації з реального життя підприємців для розв’язання яких здобувачі можуть використати всі теоретичні знання отримані під час лекцій. Практичним завданням даного виду проведення занять є активізація не тільки навчальної діяльності здобувачів університету, а й розвиток творчих думок та нетрадиційних ідей розвитку ситуацій.

Оскільки гра є досить багатофункціональним явищем такий вид активності для студентів дозволяє включити  в роботу весь колектив, розвиває творчі здібності, які насамперед спрямовані на розвиток творчого мислення.

Ігровий метод навчання передбачає активну взаємодію викладача зі студентами під час якої він допомагає організувати діяльність здобувачів щодо об’єкту навчання, а в результаті цього реалізується процес засвоєння студентами змісту навчання та розвиток їх здібностей.

Ділові ігри та моделювання ситуацій дозволяють сформувати у здобувачів такі навички як:

  1. вміння створювати та знаходити шляхи вирішення проблем;
  2. вміння комунікувати з групою, приводити свої аргументи та відстоювати власну думку;
  3. вміння входити в певну роль, пристосовуватись до неї та виконувати;
  4. вміння орієнтуватися в ролях інших учасників групи та активно проводити спілкування.

На відміну від традиційних методів навчання, гра надає розвивальних ефект, який краще засвоюється здобувачами ніж навчальний. Використання ігор допомагає підвищувати зацікавленість у студентів, мотивує їх до вивчення навчального предмету, активізує творчі роздуми, уяву, критичне мислення та творчий пошук, спонукає здобувачів експериментувати.

Запрошуємо Вас до навчання на кафедрі Підприємництва, торгівлі та біржової діяльності Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій!

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність" та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Підприємництва, торгівлі та біржової діяльності

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Фахівець з підприємництва, торгівлі та біржової справи здійснює організацію підприємницької (у т.ч. торговельної та біржової) діяльності підприємства, вирішує проблеми формування ефективної загальної стратегії розвитку підприємства, обґрунтовує фінансово-економічну, товарну, збутову та кадрову підстратегії, визначає напрями підвищення ринкової вартості підприємства в умовах динамічного бізнес-середовища.

Фахівець може займати первинні посади на підприємствах різного профілю та організаційно-правової форми, в проектних організаціях, консультативних центрах, наукових та освітніх закладах.

Спеціалізація: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Фахівець з підприємництва, торгівлі та біржової справи здійснює організацію підприємницької (у т.ч. торговельної та біржової) діяльності підприємства, вирішує проблеми формування ефективної загальної стратегії розвитку підприємства, обґрунтовує фінансово-економічну, товарну, збутову та кадрову підстратегії, визначає напрями підвищення ринкової вартості підприємства в умовах динамічного бізнес-середовища.

Фахівець може займати первинні посади на підприємствах різного профілю та організаційно-правової форми, в проектних організаціях, консультативних центрах, наукових та освітніх закладах.

Переглядів: 1 447