Рівень організації процесу навчання є індикатором якості освіти. Кафедра підприємництва, торгівлі та біржової діяльності Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій, в умовах реформування вищої освіти в Україні, намагається зберегти кращі національні надбання щодо організації навчального процесу з урахуванням іноземного досвіду.
Класична система навчання у ЗВО залишається домінуючою. Проте, на сучасному етапі вона вдосконалюється новітніми підходами до організації навчання – інтерактивними технологіями, які дають можливість викладачу зробити процес навчання цікавим, різноманітним, ефективним.
Інтерактивні методи навчання, на відміну від традиційних, базуються на активній взаємодії учасників навчального процесу, при цьому основна увага приділяється взаємодії студентів між собою. Такий підхід дозволяє активізувати навчальний процес, зробити його більш цікавим та менш втомлюваним для учасників, оскільки надає потенційну можливість для:
Студенти спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля», починаючи з першого курсу, активно використовують в навчальному процесі ділові ігри, дискуси, тренінги, «круглі столи». Метод "круглого столу" використовується з метою підвищення ефективності засвоєння теоретичних питань шляхом розгляду їх у різноманітних наукових аспектах.
Такий підхід до навчання дозволяє студентам працювати в групах, за короткий час вирішувати завдання, що перед ними поставлені. Студенти мотивовані на дискусію – це дає їм відчуття комфорту, створює умови для жвавого спілкування, вони мають можливість вільно висловлювати свої погляди та ідеї, а отже, більш залучені вести обговорення і допомагати один одному більше, ніж на традиційних заняттях.
Так, нещодавно студенти першого курсу спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля», в рамках вивчення дисципліни «Основи підприємництва» проводили «круглий стіл» на тему: «Інноваційні технології для успішного бізнесу: використання штучного інтелекту та соціальних мереж у напрямі формування маркетингових стратегій». Тему для обговорення студенти обирали самостійно, керуючись тематичним планом навчальної дисципліни, заздалегідь підготувавши презентації, доповіді, реферати та виступи. На занятті матеріали заслуховувались, після чого починалося їх обговорення, аналіз, коментування, обмін думками.
Модераторами «круглого столу», також виступали представники студентства Мілєєв Іван та Матвієнко Анна, які керували процесом спілкування, підтримували демократичний та партнерський дух заходу.
Застосування інтерактивних методів навчання - цінний досвід для здобувачів в аспектах вирішення проблематики, формування нових ідей, розвитку навичок мислення, розвитку особистості майбутніх фахівців із Підприємництва та торгівлі.