Мабуть, робота з документами – це суттєвий головний біль будь якого суб’єкта підприємницької діяльності. Підпиши там, погодь з тим, передрукуй і знову погодь. А часом і взагалі можна загубитися лише у «погодженнях». А ще багато «цікавих» пригод стається в зі статусом «виправлення», «помарка», а ще не на той стіл на підпис можна покласти і чого тільки не трапляється…….
Значно спрости собі життя підприємець може автоматизувавши роботу з документами. Звісно, будь-яке впровадження — це завжди не легкий процес, проте і цю складність можна мінімізувати завдяки вибудовуванню точної лінії дій.
Саме з цією метою, партнер кафедри «Підприємництва, торгівлі та біржової діяльності» ЦСН «ПРОКОМ» поділився із студентами та викладачами кафедри рекомендаціями із переведення життєвого циклу документа в електронний вигляд на базі конфігурації «BAS: Документообіг»
Під час вебінару BAS: Документообіг – сучасна система документообігу підприємства, що відбувся 24 травня, доповідач курсу Слєпков Олександр Володимирович розповів про базові принципи роботи та про функціональні можливості програми «BAS Документообіг», продемонструвавши інструменти програми для впровадження електронного документообігу підприємства.