Інтелектуалізація діяльності суб’єктів господарювання є однією з найважливіших характеристик сучасного суспільства. Швидкі темпи розвитку технологій, посилення конкуренції висувають на перший план інтелект, здібності, знання й професіоналізм працівника. Освітня програма підготовки економістів у нашому Університеті націлена на формування найбільш цінних на сьогодні навичок, які дозволяють передбачувати ситуацію і розуміти сучасні виклики. Ці характеристики входять до поняття «інтелектуальний капітал». Досвід останніх десятиліть підтверджує те, що на роль лідерів в умовах глобалізаційних викликів претендують країни, які мають високий рівень освіти, науки, охорони здоров’я, культури й духовності.
У цей час формуються нові покоління, які сприймають фізичну та віртуальну реальність як співіснуючі паралельно реальності. За таких умов віртуалізується не тільки суспільство, а й сама особистість. Прикладом є Інтернет, глобальні масштаби поширення якого роблять всесвітню павутину всеохоплюючою.
Інформаційно комунікаційні технології є безпосереднім двигуном процесу глобалізації, найважливішою особливістю якої є формування єдиного в масштабах усього світу фінансово-інформаційного простору, у якому дедалі більшою мірою здійснюється комерційна діяльність людства.
Тож, вивчаючи у другому семестрі дисципліну «Глобальні виклики та інформаційна політика України» наші економісти-першокурсники вчаться знаходити найкращі можливості серед викликів, які роблять для України цифрові та глобальні трансформації. На практичних заняттях студенти розглядають цікаві кейси та презентують індивідуальні завдання із доповідями англійською мовою, що є додатковою родзинкою дисципліни. Це дає можливість студентам опанувати та тренувати знання фахової англійської мови.
Розуміння глобальних викликів, а відповідно – ризиків та можливостей які вони несуть – є обов’язковою сходинкою у підготовці економістів нової генерації. Саме такі фахівці потрібні сьогодні потужним компаніям. Саме ці економісти є незамінними в умовах цифровізації бізнесу і управління.