Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Підвищення якості навчального процесу в умовах дистанційного навчання

17:09, 11-12-2020

Перехід на дистанційне навчання, зумовлений пандемією, став неочікуваним та доволі серйозним випробуванням для всіх учасників освітнього процесу – викладачів, студентів та їхніх батьків!

Після тимчасової розгубленості всім довелось прийняти цей виклик та швидко адаптуватись до нових реалій, але питання розвитку дистанційної освіти набуло неабиякої актуальності.

І хоча дистанційне навчання за ефективністю та якістю сформованих знань ніколи не замінить очного навчання, в якому поєднано особисте спілкування студента й викладача, але зараз воно стало дієвим механізмом організації навчального процесу в умовах пандемії COVID-19!

Для того, аби дистанційна форма навчання принесла усім сторонам освітнього процесу максимальну користь, викладачі кафедри економіки підприємств та соціальних технологій постійно підвищують професійну майстерність, опановуючи сучасні інноваційні методи традиційного та інтерактивного навчання із застосуванням наявних засобів і програм (Skype, Discord, Viber, YouTube, Telegram та ін. ).

Так, для опрацювання Методичних рекомендацій науково-педагогічним працівникам по використанню програмного забезпечення для організації та проведення дистанційних навчальних занять в Державному університеті телекомунікацій директором Організаційно-методичного центру новітніх технологій навчання Сазоновим Олегом Олександровичем був проведений навчально-практичний семінар для викладачів нашої кафедри щодо використання платформи Zoom в навчальному процесі.. Особливу увагу Олег Олександрович приділив перевагам використання Zoom, зокрема, на: якості відео та аудіо; демонстрації екрану, змозі вибору декількох учасників для одночасного показу екранів; можливостях коментування та запису відеоконференцій; плануванні заходів з Outlook і Chrome.

Отже, кафедра економіки підприємств та соціальних технологій «тримає руку на пульсі» сучасних інноваційних методів навчання та постійно удосконалює якість викладання, враховуючи реалії сьогодення!

 

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "051 Економіка" кафедри Економіки та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Економіки

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Економіка підприємств IT- бізнесу

Місія програми –  сучасна фінансово-економічна підготовка фахівців, які здатні розробити та реалізувати ефективну стратегію підприємницької діяльності, у т.ч. для підприємств найбільш  динамічної та  прибуткової ІТ-сфери. Студенти  професійно володіють сучасними програмними продуктами з економічної діагностики та планування і досконало знають провідні управлінські та інформаційні технології.

Спеціалізація: Економіка підприємств IT- бізнесу

Місія програми –  сучасна фінансово-економічна підготовка фахівців, які здатні розробити та реалізувати ефективну стратегію підприємницької діяльності, у т.ч. для підприємств найбільш  динамічної та  прибуткової ІТ-сфери. Студенти  професійно володіють сучасними програмними продуктами з економічної діагностики та планування і досконало знають провідні управлінські та інформаційні технології.

Переглядів: 4 810