Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Дистанційне навчання: думки студентів

17:28, 26-11-2020

15 331 – це кількість людей які захворіли на COVID-19 за минулу добу в Україні. Кожного ранку, відкриваючи Інтернет або включаючи телевізор, ми щоразу чуємо про нові антирекорди. У зв’язку з погіршенням епідеміологічної ситуації в Україні наші студенти знову повернулися на дистанційне навчання.

Ми вирішили запитати про їх відношення до такої форми організації навчального процесу; почути думки тих, хто отримує знання в таких не звичайних, не традиційних, інноваційних умовах. Найбільше цікавила думка першокурсників, які тільки вступили у доросле і цікаве студентське життя. Тут ми отримали дві різні думки:

«Дистанційне навчання відбувається досить спокійно, викладачі намагаються робити все від них залежне для мінімізації незручностей у зв’язку з переходом на незнайому багатьом студентам систему. Однак, дуже не вистачає справжнього спілкування з одногрупниками, друзями, викладачами. Дуже хотілось би пізнати переваги справжнього студентського життя. Й ніякі платформи не зможуть замінити живе спілкування. Більшість першокурсників чекають виходу на очне навчання».

СТД-11 Солоха Марія
 

«На мою думку, дистанційне навчання не зовсім зручна форма. Інтернет-зв'язок може мати технічні збої як у студентів, так і у викладачів. Перебуваючи вдома, частіше хочеться відпочити, ніж напружено навчатись. Така ж проблема і з домашнім завданням: зайшов, прочитав і забув. Переваги звісно є, але не з приводу навчання і отримання знань».

ЕПД-11 Юрченко Антон
 

Ми поцікавились й думкою студентів 2 та 3 курсів (тих,хто вже навчався в такому форматі весною 2020 року): чого не вистачає, що подобається і взагалі їхні враження про дистанційне навчання. Ось, що ми почули:

«Особисто моє відношення до дистанційного навчання дуже позитивне. Не потрібно витрачати багато часу на дорогу. Можна просто зайти в Zoom і вже на занятті. А також, оскільки зараз пандемія COVID-19, навчання онлайн рятує нас від небажаного захворювання. І до всього цього розвиває наші знання в телекомунікація і новітніх технологіях, які зараз так необхідні».

СТД-21 Тимошик Катерина
 

«Дистанційне навчання під час пандемії корона вірусу –  це нормально. Адже, при такій кількості захворювань кожного дня дуже небезпечно відвідувати університет, бо є великий ризик захворіти. До того ж дистанційне навчання дуже зручне, бо не потрібно витрачати час на дорогу (а у моєму випадку це, на хвилиночку, займає близько 40 хвилин). Отож, я бачу дуже багато плюсів у такому форматі навчання».

ЕПД-21 Томова Вікторія
 

«Мені завжди було цікаво «як це навчатись дистанційно».  На жаль або на щастя на 3 курсі я змогла дізнатись як це. В дистанційному навчанні є свої плюси і мінуси, особисто для мене. Найголовніші плюси - можливість виконувати завдання в зручний час, не потрібно витрачати час та гроші на дорогу до університету. Але є і мінуси, найбільший з них - відсутність живої комунікації з викладачами та іншими студентами».

ЕПД-31 Фурманюк Анастасія
 

«Моє ставлення до дистанційного навчання розділилося на два табори: з одного боку мені подобається, що з'явилося більше вільного часу, за рахунок того, що всі заняття онлайн, вчитися в домашній атмосфері набагато приємніше, а з іншого –  я сумую за одногрупниками, викладачами і всією цією університетською метушнею».

СТД-31 Ширалієва Аліна
 

Отже, ставлення до дистанційного навчання може бути різним. Але головне на сьогодні –  це життя та здоров’я студентів і викладачів.  Майже всі знаходять багато переваг такої форми навчання, але кожному з нас хочеться зустрітися з одногрупниками, обійняти їх, бачити посмішку викладача, в нагороду за правильну відповідь, вже нарешті не через маску. Всі з нетерпінням чекають закінчення пандемії і справжніх, живих емоцій.

Кафедра Економіки підприємств і соціальних технологій, нагадує, що наразі маска – найкращий захист, не зневажайте нею, бережіть себе, своїх рідних і людей, які вас оточують.

З повагою (і в масці) викладачі, лаборанти  та студенти кафедри Економіки підприємств і соціальних технологій. До зустрічі в аудиторіях Державного університету телекомунікацій!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "051 Економіка" кафедри Економіки та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Економіки

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Економіка підприємств IT- бізнесу

Місія програми –  сучасна фінансово-економічна підготовка фахівців, які здатні розробити та реалізувати ефективну стратегію підприємницької діяльності, у т.ч. для підприємств найбільш  динамічної та  прибуткової ІТ-сфери. Студенти  професійно володіють сучасними програмними продуктами з економічної діагностики та планування і досконало знають провідні управлінські та інформаційні технології.

Спеціалізація: Економіка підприємств IT- бізнесу

Місія програми –  сучасна фінансово-економічна підготовка фахівців, які здатні розробити та реалізувати ефективну стратегію підприємницької діяльності, у т.ч. для підприємств найбільш  динамічної та  прибуткової ІТ-сфери. Студенти  професійно володіють сучасними програмними продуктами з економічної діагностики та планування і досконало знають провідні управлінські та інформаційні технології.

Переглядів: 9 536