Гарне володіння англійською мовою – обов’язкова вимога успішних компаній-роботодавців до співробітників. Враховуючи це, наші студенти з першого курсу вивчають англійську мову за інноваційними і прогресивними методиками. Однією з таких загальновизнаних методик є case study.
Аналізувати практичний кейс зарубіжних компаній в оригіналі англійською мовою сприяє не тільки розвитку аналітичних здібностей майбутніх економістів та соціологів. Це суттєво підвищує рівень оволодіння бізнес англійською у комунікаційних процесах. Ці навички безперечно надають можливості майбутнім спеціалістам бути більш конкурентоспроможними на ринку праці та працевлаштуватися у міжнародні компанії в Україні чи в інших країнах.
Так, на практичному занятті з дисципліни «Глобальні виклики та інформаційна політика України» студентам 1 курсу спеціальності «Економіка» було надано завдання проаналізувати англійською реальні практичні кейси компаній Coca Cola, HSBC, BP, RR plc. та інших. Головною метою було виявлення сектору індустрії, основних видів діяльності, характеру впливу зовнішнього середовища на розвиток компаній та напрямки реалізації бізнес функцій.
Для студентів було дуже цікавим встановити, що більш економічно розвинені країни мають найбільш питому вагу компаній, що працюють у секторі послуг (tertiary sector business activity). Країни, що розвиваються, більш фокусуються на розвитку первинного та вторинного секторів індустрії (primary and secondary sector activities), а саме, на видобуванні сировини та виробницті продукції. Також студенти дуже ретельно проаналізували міжнародну компанію BP Oil International Limited, яка працює у енергетичному секторі нафти та газу, за таким напрямками, як маркетинг (marketing), управління трудовими ресурсами (HR management) та партнерство (partnerships).
Таким чином, активне використання методу case study у навчальному процесі, безумовно, створює більш сприятливу атмосферу для розвитку навичок говоріння англійською і підвищує рівень самопевності студента. І що також важливо – це покращую аналітичнні здібності, які є найціннішими для високопрофесійних економістів і соціологів.