Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Першокурсники продемонстрували таланти на святкуванні Дня маркетолога

11:30, 09-12-2024

У середу, 4 грудня на кафедрі Маркетингу традиційно відзначали День маркетолога — свято творчості, таланту та студентського натхнення. Цьогоріч захід став особливим для студентів першого курсу, які вперше долучилися до святкової програми. Їхній дебют вразив усіх присутніх, довівши, що маркетологи — це не лише про стратегії, але й про мистецтво.

Майбутні маркетологи не лише були присутні на заході, а й активно долучилися до його організації, продемонструвавши свої таланти. Микита Білько зачарував аудиторію виконанням пісні «The House of the Rising Sun» гурту «Animals», акомпануючи собі на гітарі. Його проникливий голос і майстерність гри на інструменті створили магічну атмосферу.

Ще однією яскравою родзинкою став виступ Валерії Забродної та Іванни Мачачі, які зачарували гостей танцювальним номером у стилі ча-ча-ча під назвою “Ситуація у відділі Маркетингу”. Їхній виступ викликав шквал оплесків та захоплення публіки.

Зворушливий момент додала Нерезова Кристина, яка прочитала вірш Сергія Жадана «І жінка з чорним, як земля, волоссям...». Її емоційне виконання не залишило байдужим нікого в залі.

Окремої уваги заслуговує вокальний виступ групи талановитих студенток: Єлизавети Криворучко, Альони Катеренюк, Вікторії Коваленко та Аліни Рудоміної. Їхнє виконання пісні «Все буде добре» гурту «Океан Ельзи» підняло настрій усім присутнім, об’єднавши зал у дружньому колі.

Не менш цікавими були виступи старшокурсників, які передали першокурсникам свій досвід та поділилися спогадами про студентські роки. Ця передача енергії між поколіннями створила атмосферу тепла і взаємопідтримки.

День маркетолога залишив особливий слід у серці кожного, хто став частиною свята. Він показав, що творчість, талант і дружба є невід’ємними складовими студентського життя. Кафедра маркетингу вже з нетерпінням чекає наступного року, аби побачити, як наші першокурсники прожили свій перший рік університетського життя і які нові таланти зможуть показати.

День маркетолога — це не лише традиція, це свято яке об’єднує студентів різних поколінь.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 247