Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Першокурсники ДУІКТ пройшли майстер-клас від «Цитрус Академії»

15:06, 02-12-2024

У четвер, 28 листопада студенти-маркетологи 1 курсу пройшли майстер-клас «Штучний інтелект у маркетингу: робота з мовними модулями ШІ» від «Цитрус Академії» в магазині «Цитрус». 

Вже третій за рахунком подібний захід для студентів ДУІКТ провів тренер з навчання та розвитку талантів мережі техніки та електроніки Олександр Волобуєв.

Мова йшла про те, як АІ може полегшити роботу маркетологам, про можливості AI у генерації як текстового, так і візуального контенту. Олександр Волобуєв показав на конкретних прикладах, як AI допомагає автоматизувати рутинні маркетингові завдання в мережі магазинів «Цитрус», включаючи публікацію контенту, відповіді на повідомлення споживачів та аналітику.

Разом із студентами спікер розглянув практичні кейси використання АІ для створення опису товарів в Інтернет-магазині, персоналізованих постів, які максимізують залученість аудиторії, адаптації контенту на сайті під індивідуальні потреби цільової аудтиторії. Використовуючи AI, можна створювати контент для сайту, інтернет-магазину і соціальних мереж, пропозиції, максимально персоналізовані під кожного клієнта.  

Були застосовані технології ChatGPT, Gemini — AI-платформа для генерації візуального вмісту за запитом, мовна модель Claude — вдосконалена версія GPT, оптимізована для виконання конкретних завдань.

Студентів цікавило, як працювати з мовними модулями ШІ, як розробляти, доповнювати та редагувати промпти (запити), щоб отримати максимально релевантний результат. На всі питання вони отримали вичерпні відповіді.

Як переконались слухачі, ключовими перевагами AI у маркетингу (і не тільки), є автоматизація, персоналізація, аналітика, генерація релевантного контенту, а також швидкість, ефективність, точність.

На завершення майстер-класу фахівець надав студентам поетапну схему інтеграції АІ в маркетинг на підприємстві. А НR-менеджер «Цитруса» ознайомила студентів з наявними вакансіями в мережі, вимогами до співшукачів і рівнем заробітної плати, запросила бажаючих на роботу.

Дякуємо Олександру Волобуєву, тренеру з навчання та розвитку талантів мережі техніки та електроніки «Цитрус» за змістовний майстер-клас, можливчсть для студентів набути цінних навичок!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 676