Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Кафедра Менеджменту - онлайн!

16:42, 16-04-2020

Державний університет телекомунікацій вже не перший рік практикує дистанційне навчання та навчання через Інтернет, яке є найбільш інноваційним і цікавим способом організації навчального процесу. Але безпрецедентні події, які відбуваються сьогодні в світі, дали унікальну можливість повною мірою перейти на онлайн-навчання.

Вчитися в мережі не тільки популярно, але і зручно: не виходячи з дому, розташувавшись на своєму робочому місці можна зустрітись із викладачем, отримати консультацію, здати роботи, прийняти участь у публічному обговоренні за допомогою відео-конференції та навіть поспілкуватись з одногрупниками. Все це сприяє створенню ідеального середовища для активного і ефективного освітнього процесу. Крім того, навчаючись онлайн, студенти можуть тісніше взаємодіяти з викладачами, отримуючи своєчасну оцінку своєї роботи та навіть запросити експерта або практика до участі у відео-конференції, що в звичайних умовах оф-лайн є дуже складно через брак часу, обмеження рамками заняття або можливістю дістатись до місця проведення заняття.

Навчання через інтернет дозволяє студентам кафедри менеджменту опановувати складні предмети набагато швидше і ефективніше. Вони мають можливість в режимі реального часу звертатися до експертів з різних предметів і отримувати швидкі відповіді, прискорюючи цим процес придбання знань.

Звичайно, спочатку і викладачам, і студентам довелось витратити трохи часу і зусиль, щоб розвинути потрібні навички і опанувати нові підходи до реалізації навчального процесу за допомогою мережі Інтернет. Для становлення інформаційного суспільства дуже важливо, щоб викладач зміг відійти від традиційних моделей викладання в сторону більш інтерактивних методик. Адже, освіта є важливим соціальним процесом, тому воно повинно бути максимально доступно кожній людині за будь-яких обставин.

Але все одно ми дуже скучили за нашим рідним університетом та живим спілкуванням. Тому, попри всі переваги онлайн-навчання, ми, викладачі і студенти кафедри Менеджменту, чекаємо, коли знову прийдем до нашого справжнього і, як з’ясувалось, улюбленого Державного університету телекомунікацій.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "073 - Менеджмент" кафедри Менеджменту та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Менеджменту

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Переглядів: 3 930