Поставлене завдання ректора: реалізація концептуально нової освітньої моделі, наріжними каменями якої є: підвищення якості освіти і набуття нашими випускниками кваліфікованих конкурентних переваг на ринку праці через переосмислення традиційних форм, методів і змісту навчання, а саме: поглиблення практичної складової, посилення мовної підготовки, гнучкість навчальних траєкторій задля досягнення відповідних загальних та професійних компетентностей.
Даний підхід вимагає пошуку нових форм і розвитку існуючих підходів до ефективної взаємодії з бізнес-спільнотою через встановлення партнерських відносин. Тому кафедра співпрацює із 21 організацією та підприємствами, які в свою чергу практикують та сертифікують наших студентів.
На кафедрі кожен викладач розуміє й усвідомлює своє професійне призначення, спроможний і готовий до постійного перенавчання та поновлення знань, умінь і навичок щодо організації навчальної діяльності студентів відповідно до вимог сучасної парадигми, підготовки фахівців нової генерації, в якій навчальний процес був би ефективним, навчально-методичні матеріали – доступними, взаємодія викладачів і студентів – комфортною, а отримана освіта – якісною, тому викладачі кафедри постійно підтверджують свої професійні навички.
Оновлено структуру та зміст навчання, роль та місце кожної дисципліни у стратегії підготовки високопрофесійних спеціалістів з управління.
Суттєвими новаціями усього навчального процесу щодо підготовки фахівців з менеджменту стали: посилення вимог до мовної підготовки та те що вже з першого курсу студент отримує практичні уміння та навички відповідно до запитів роботодавців та викликів сьогодення.
Удосконалення складових освітньої програми в умовах сьогодення реалізується шляхом створення нового методичного підходу до викладання дисциплін, внесення змін в мету, зміст, методи і технології, форми організації й систему управління, у стилі педагогічної діяльності й організацію навчально- пізнавального процесу, у систему контролю й оцінювання рівня освіти, у власне процес взаємодії педагога та студента.
Таким чином:
Кафедра менеджменту готова і приступає до навчального процесу!