Підвищення кваліфікації - це важливий фактор підвищення конкурентоспроможності викладачів, важливий компонент підвищення професійного рівня професорсько-викладацького складу кафедри менеджменту Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій.
Впродовж жовтня з метою підвищення кваліфікації науково-педагогічних кадрів доктором економічних наук, професором Петром Антоновичем Стецюком, кандидатом економічних наук, доцентом кафедри Людмилою Віталіївною Парій та кандидатом історичних наук, доцентом кафедри Ліною Володимирівною Мельничук було пройдено підвищення кваліфікації у Державному вищому навчальному закладі «Університет менеджменту освіти» Національної академії педагогічних наук України.
Метою участі науково-педагогічних працівників кафедри менеджменту є: підвищення рівня їх теоретичної та практичної підготовки, опанування новітніми унікальними методами викладання, проектного підходу в організації навчального процесу на основі кращих міжнародних практик та інновацій щодо навчання. У ході таких заходів викладачі не тільки набувають досвід провадження науково-дослідної й викладацької діяльності, а також приймають участь у забезпеченні інформаційного обміну та розширення наукових контактів.
Під час підвищення кваліфікації викладачі виступили із доповіддю на тему : «Сучасні методи ефективності освітнього процесу (на прикладі розкриття методів оцінки інвестицій у підготовці магістрів)», слухачами групи були науково-педагогічні працівники університетів, академій, інститутів.
Попри важкий стан в країні та проблеми з постачанням електроенергії та зв’язком, наш університет продовжує займатись навчанням (ефективно поєднуючи онлайн та офлайн заняття) наших майбутніх висококваліфікованих спеціалістів, а викладачі кафедри менеджменту вдосконалюють фахові навички з підвищення кваліфікації.
Отже, професійний розвиток науково-педагогічних працівників кафедри менеджменту передбачає безперервний процес набуття нових та вдосконалення раніше набутих професійних та загальних компетентностей, необхідних для професійної діяльності, передбачає постійну самоосвіту, зокрема у формі післядипломної педагогічної освіти.