Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Науково-педагогічні працівники кафедри менеджменту пройшли підвищення кваліфікації

11:05, 06-11-2024

Підвищення кваліфікації - це важливий фактор підвищення конкурентоспроможності викладачів, важливий компонент підвищення професійного рівня професорсько-викладацького складу кафедри  менеджменту Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій.

Впродовж жовтня з метою підвищення кваліфікації науково-педагогічних кадрів доктором економічних наук, професором Петром Антоновичем Стецюком, кандидатом економічних наук, доцентом кафедри Людмилою Віталіївною Парій та кандидатом історичних наук, доцентом кафедри Ліною Володимирівною Мельничук було пройдено підвищення кваліфікації у Державному вищому навчальному закладі «Університет менеджменту освіти» Національної академії педагогічних наук України.

Метою участі науково-педагогічних працівників кафедри менеджменту  є: підвищення рівня їх теоретичної та практичної підготовки, опанування новітніми унікальними методами викладання, проектного підходу в організації навчального процесу на основі кращих міжнародних практик та інновацій щодо навчання. У ході таких заходів викладачі не тільки набувають досвід провадження науково-дослідної й викладацької діяльності, а також приймають участь у забезпеченні інформаційного обміну та розширення наукових контактів.

Під час підвищення кваліфікації викладачі виступили із доповіддю на тему : «Сучасні методи ефективності освітнього процесу (на прикладі розкриття методів оцінки інвестицій у підготовці магістрів)», слухачами групи були науково-педагогічні працівники університетів, академій, інститутів.

Попри важкий стан в країні та проблеми з постачанням електроенергії та зв’язком, наш університет продовжує займатись навчанням (ефективно поєднуючи онлайн та офлайн заняття) наших майбутніх висококваліфікованих спеціалістів, а викладачі кафедри менеджменту вдосконалюють фахові навички з підвищення кваліфікації.

Отже, професійний розвиток науково-педагогічних працівників кафедри менеджменту передбачає безперервний процес набуття нових та вдосконалення раніше набутих професійних та загальних компетентностей, необхідних для професійної діяльності, передбачає постійну самоосвіту, зокрема  у формі післядипломної педагогічної освіти.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "073 - Менеджмент" кафедри Менеджменту та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Менеджменту

Абітурієнту

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Переглядів: 487