Вашій увазі пропонується кілька цікавих моментів щодо натхнення в діяльності сучасного маркетолога і для тих кому важливо розробляти нові ідеї.
Коли ми обговорюємо успіх або невдачу, або якісь незавершені справи, то часто жаліємося на відсутність натхнення для роботи. І це не пусті слова. Натхнення наповнює людину емоційною енергетикою, підзаряджає як батарейка її розум, мотивує до творчості.
Відділи маркетингу повинні бути лідерами всіх новацій,центром прийняття стратегічних рішень та "мотором" змін в компанії. Це з теорії.А на практиці необхідно: знаходити нові способи просування, шукати нові ринкові ніші, створювати і коректувати товари і послуги та збільшувати продажі - ось чого чекають керівники від маркетологів.
Звісно Бізнесу потрібні креативні ідеїі навіть найбільш інноваційні маркетологи іноді стикаються з перешкодами, коли справа доходить до пошуку натхнення, яке так необхідне для ефективних маркетингових стратегій!
Якщо маркетолог не відчуваєте в собі жаги до життя, азарту першовідкривача, то успішна реклама у вас не вийде.
Як з цим впоратися? - знайти свої інструменти для натхнення, які будуть приносити задоволення і навіть допомагати відпочивати. А ще подарують свіжі ідеї для рекламних кампаній.
Тож сьогодні пропонуємо розглянути деякі інструменти, щоб ви завжди знаходилися в потоці натхнення.
Кіно може наштовхнути вас на якусь ідею або продемонструвати інсайт з життя вашої ЦА. Проте найсильніше допомагають фільми з області маркетингу, бізнесу та креативних сфер.
Тут важливо те, як маркетолог буде застосовувати всю отриману інформацію: якщо ти класний фахівець, то в твоїй голові постійно (навіть в неробочий час) крутяться проекти, цілі, думки.
Блоги та соцмережі цих експертів - справжнє джерело знань, які ви можете використовувати на практиці.
Це можуть бути музеї, сади, кав'ярні або бібліотеки. Відправляйтеся на виставку, навіть якщо вважаєте, що не розбираєтеся в сучасному мистецтві, вибирайтеся на оглядові майданчики і заглядайте на відкриті уроки танців. Це не займе багато часу, але наповнить вас новими враженнями.
Шукайте нове. Натхнення закінчується тоді, коли мозок починає рух по колу. Щоб розірвати це коло, постійно шукайте нові відчуття та враження. Нові речі дуже часто народжуються на стику мистецтв.
Навіть просте перебування в середовищі письменників, музикантів, поетів і художників може надихнути вас і освіжити ваш розум. Адже не дарма ж існують всі ці творчі спілки та арт-кафе.
Так, це не м'язи, але здатність до креативу можна наростити приблизно таким же чином, як і кількість віджимань. Для розвитку творчих здібностей є вправи і знадобляться щоденні тренування, працьовитість і завзятість. А хто сказав, що творити легко?
Не лінуйтеся вбирати все нове і передове, що з'являється у вашій області.
Немає нічого більш важливого для творчості, ніж віра в свої сили. Слід назавжди викинути з голови думки «я не зможу» і «це нікому не потрібно».
Єдиного відповіді на питання, як знайти натхнення не існує.
Навіть на різних людях одні методи можуть діяти, а інші ні. Але дуже важливо, в моменти, коли муза вас покинула, не здаватися, а шукати свої способи наповнюватись та бути ресурсними.
Інформація завжди навколо нас, важливо тільки вміти її зберігати в своїй голові і застосовувати. Тому на питання «де шукати натхнення?» відповідь буде: «Скрізь».
Підтримувати свій потік натхнення та генеруйте цікаві ідеї.
Саме на такі вміння та навички спрямовані дисципліни кафедри маркетингу ДУТ: «Групова динаміка та комунікації», «Маркетингові комунікації», «Основи рекламної презентації», «Маркетинг особистості», в яких надаються дієві інструменти та практики формування креативності, саморозвитку та, головне, натхнення, яке надасть поштовх до енергійного, емоційно позитивного втілення самих недосяжних мрій!