Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Натхнення – як умова успішності сучасного маркетолога

09:52, 12-10-2021

Вашій увазі пропонується кілька цікавих моментів щодо натхнення в діяльності сучасного маркетолога і для тих кому важливо розробляти нові ідеї.

Коли ми обговорюємо успіх або невдачу, або якісь незавершені справи, то часто жаліємося на відсутність натхнення для роботи. І це не пусті слова. Натхнення наповнює людину емоційною енергетикою, підзаряджає як батарейка її розум, мотивує до творчості.

Де шукати натхнення для нових проектів і унікальних ідей?

Відділи маркетингу повинні бути лідерами всіх новацій,центром прийняття стратегічних рішень та "мотором" змін в компанії. Це з теорії.А на практиці необхідно: знаходити нові способи просування, шукати нові ринкові ніші, створювати і коректувати товари і послуги та збільшувати продажі - ось чого чекають керівники від маркетологів.

Звісно Бізнесу потрібні креативні ідеїі навіть найбільш інноваційні маркетологи іноді стикаються з перешкодами, коли справа доходить до пошуку натхнення, яке так необхідне для ефективних маркетингових стратегій!

Маркетинг без натхнення - це провал.

Якщо маркетолог не відчуваєте в собі жаги до життя, азарту першовідкривача, то успішна реклама у вас не вийде.

Як з цим впоратися? - знайти свої інструменти для натхнення, які будуть приносити задоволення і навіть допомагати відпочивати. А ще подарують свіжі ідеї для рекламних кампаній.

Тож сьогодні пропонуємо розглянути деякі інструменти, щоб ви завжди знаходилися в потоці натхнення.

Розвивай спостережливість дивлячись фільми

Кіно може наштовхнути вас на якусь ідею або продемонструвати інсайт з життя вашої ЦА. Проте найсильніше допомагають фільми з області маркетингу, бізнесу та креативних сфер.

Тут важливо те, як маркетолог буде застосовувати всю отриману інформацію: якщо ти класний фахівець, то в твоїй голові постійно (навіть в неробочий час) крутяться проекти, цілі, думки.

Підпишіться на впливових людей в світі digital.

 Блоги та соцмережі цих експертів - справжнє джерело знань, які ви можете використовувати на практиці.

Відкривайте нові місця, свіжі враження і відчуття

Це можуть бути музеї, сади, кав'ярні або бібліотеки. Відправляйтеся на виставку, навіть якщо вважаєте, що не розбираєтеся в сучасному мистецтві, вибирайтеся на оглядові майданчики і заглядайте на відкриті уроки танців. Це не займе багато часу, але наповнить вас новими враженнями.

Шукайте нове. Натхнення закінчується тоді, коли мозок починає рух по колу. Щоб розірвати це коло, постійно шукайте нові відчуття та враження. Нові речі дуже часто народжуються на стику мистецтв.

Оточуйте себе креативними людьми

Навіть просте перебування в середовищі письменників, музикантів, поетів і художників може надихнути вас і освіжити ваш розум. Адже не дарма ж існують всі ці творчі спілки та арт-кафе.

Тренуйте творчість

Так, це не м'язи, але здатність до креативу можна наростити приблизно таким же чином, як і кількість віджимань. Для розвитку творчих здібностей є вправи і знадобляться щоденні тренування, працьовитість і завзятість. А хто сказав, що творити легко?

Вчитися новому

Не лінуйтеся вбирати все нове і передове, що з'являється у вашій області.

Вірте в себе

Немає нічого більш важливого для творчості, ніж віра в свої сили. Слід назавжди викинути з голови думки  «я не зможу» і «це нікому не потрібно».

Єдиного відповіді на питання, як знайти натхнення не існує.

Навіть на різних людях одні методи можуть діяти, а інші ні. Але дуже важливо, в моменти, коли муза вас покинула, не здаватися, а шукати свої способи наповнюватись та бути ресурсними.

Інформація завжди навколо нас, важливо тільки вміти її зберігати в своїй голові і застосовувати. Тому на питання «де шукати натхнення?» відповідь буде: «Скрізь».

Підтримувати свій потік натхнення та генеруйте цікаві ідеї.

Саме на такі вміння та навички спрямовані дисципліни кафедри маркетингу ДУТ: «Групова динаміка та комунікації», «Маркетингові комунікації», «Основи рекламної презентації», «Маркетинг особистості», в яких надаються дієві інструменти та практики формування креативності, саморозвитку та, головне, натхнення, яке надасть поштовх до енергійного, емоційно позитивного втілення самих недосяжних мрій!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 183