Маркетологи всього світу підтримують глобальну ініціативу ООН щодо розвитку креативності та інноваційності представників малого та середнього бізнесу і 15-21 квітня 2021 р. святкують «Всесвітній тиждень і день креативності та інновацій», присвячений досягненню Цілей Стійкого Розвитку.
Серед наших маркетологів і випускників також є успішні підприємці, які починають бізнес вже під час навчання.
Однією з найпоширеніших помилок починаючого підприємця вважається незнання основних правил маркетингу або невміння їх використовувати. Тому у багатьох бізнесменів, які ледь почали свою діяльність, швидко опускаються руки, а всі спроби «розкрутити» свою справу виявляються безуспішними. В результаті чого прикладені зусилля стають марними, а бізнес-ідея залишається нереалізованою.
Що ж робити, якщо власна справа не приносить дохід? Як її розкрутити? Чому у одних бізнес процвітає, а в інших нічого не виходить, як би вони не старалися. Здавалося б, є необхідні кошти і знання, використовується реклама, а прибуток все одно не змінюється.
Кращим рішенням цієї проблеми є маркетинг, суть якого полягає в просуванні товарів і послуг. Завдяки правильній його організації, бізнес починає поступово процвітати і приносити хороший дохід.
Бізнес можна назвати прибутковим, якщо він приносить стабільний дохід з мінімальними витратами, вирішила студентка МРД-21 Анжеліка Неділько і реалізувала на батьківщині аж три свої креативні бізнес-ідеї: ПП «Квіткова мрія» зайнялось виготовленням і продажем смачних букетів, тортів на замовлення і букетів з мила - креативних та недорогих подарунків до свят, для рідних та близьких.
Як відомо, основним джерелом доходу підприємця є нові або постійні клієнти, які користуються вашими послугами. Без покупця не буде прибутку, а значить, бізнес не зможе довго існувати. Більше клієнтів - успішніше бізнес.
Підприємцю необхідно розумітись на принципах маркетингу та вміти самостійно просувати власні товари та послуги в Internet.
Щоб люди дізналися про вас, потрібно заявити про себе в Internet і соціальних мережах, вирішила Анжела, і зробила простенькийи сайт інтернет-магазину на WordPress, а також акаунти в соціальних мережах Фейсбук і Інстаграм.
Як говорить Анжела, в цьому їй допомогли знання з таких дисциплін як «Маркетинг», «Інтернет-маркетинг», «Електронний бізнес», які читаються маркетологам в ДУТ вже на 1 і 2 курсах.
І бізнес пішов, замовлення почали надходити не тільки з рідної Кобижчі, а і з усієї України.
Тож, вже на другому курсі студенти спеціальності «Маркетинг» можуть застосовувати набуті знання, навички та вміння на практиці, успішно реалізуючи власні бізнес-ідеї!!! Побажаємо нашим підприємцям успіху і натхнення!