Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Навіщо маркетинг підприємцю? (Три бізнес-ідеї Анжеліки Неділько з МРД-21)

12:59, 10-04-2021

Маркетологи всього світу підтримують глобальну ініціативу ООН щодо розвитку креативності та інноваційності представників малого та середнього бізнесу і 15-21 квітня 2021 р. святкують «Всесвітній тиждень і день креативності та інновацій», присвячений досягненню Цілей Стійкого Розвитку.

Серед наших маркетологів і випускників також є успішні підприємці, які починають бізнес вже під час навчання.

Однією з найпоширеніших помилок починаючого підприємця вважається незнання основних правил маркетингу або невміння їх використовувати. Тому у багатьох бізнесменів, які ледь почали свою діяльність, швидко опускаються руки, а всі спроби «розкрутити» свою справу виявляються безуспішними. В результаті чого прикладені зусилля стають марними, а бізнес-ідея залишається нереалізованою.

Що ж робити, якщо власна справа не приносить дохід? Як її розкрутити? Чому у одних бізнес процвітає, а в інших нічого не виходить, як би вони не старалися. Здавалося б, є необхідні кошти і знання,  використовується реклама, а прибуток все одно не змінюється.

Кращим рішенням цієї проблеми є маркетинг, суть якого полягає в просуванні товарів і послуг. Завдяки правильній його організації, бізнес починає поступово процвітати і приносити хороший дохід.

Бізнес можна назвати прибутковим, якщо він приносить стабільний дохід з мінімальними витратами, вирішила студентка МРД-21 Анжеліка Неділько і реалізувала на батьківщині аж три свої креативні бізнес-ідеї: ПП «Квіткова мрія» зайнялось виготовленням і продажем смачних букетів, тортів на замовлення і букетів з мила - креативних та недорогих подарунків до свят, для рідних та близьких.

Як відомо, основним джерелом доходу підприємця є нові або постійні клієнти, які користуються вашими послугами. Без покупця не буде прибутку, а значить, бізнес не зможе довго існувати. Більше клієнтів - успішніше бізнес.

Підприємцю необхідно розумітись на принципах маркетингу та вміти самостійно просувати власні товари та послуги в Internet.

Щоб люди дізналися про вас, потрібно заявити про себе в Internet  і соціальних мережах, вирішила Анжела, і зробила простенькийи сайт інтернет-магазину на WordPress, а також акаунти в соціальних мережах Фейсбук і Інстаграм.

Як говорить Анжела, в цьому їй допомогли знання з таких дисциплін як «Маркетинг», «Інтернет-маркетинг», «Електронний бізнес», які читаються маркетологам в ДУТ вже на 1 і 2 курсах.

І бізнес пішов, замовлення почали надходити не тільки з рідної Кобижчі, а і з усієї України.

Тож, вже на другому курсі студенти спеціальності «Маркетинг» можуть застосовувати набуті знання, навички та вміння на практиці, успішно реалізуючи власні  бізнес-ідеї!!! Побажаємо нашим підприємцям успіху і натхнення!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 001