У звіті Всесвітнього економічного форуму 2020 р. «Майбутні робочі місця — 2025», зроблено уточнений прогноз навичок, які будуть затребувані у 2025 р., а саме:
Визначено, що фахівцю ХХІ століття будуть потрібні навички грамотності, навчальні, соціальні і особистісні навички.
До необхідних навчальних навичок відносять критичне мислення, креативність (творчість, інноваційність) та самонавчання; до навичок грамотності – медіаграмотність, цифрова грамотність; до соціальних навичок – навички командної роботи, комунікативність, емоційний інтелект; до особистісних навичок – гнучкість, таймменеджмент, ініціативність.
В результаті виконаного аналізу світового досвіду розвитку навичок ХХІ століття в освітніх програмах, запропонована система soft skills (м`яких / гнучких навичок) фахівця в галузі маркетингу.
Визначено, що для маркетолога найважливішими soft skills (вищого порядку) є критичне мислення і здатність приймати рішення, креативність, комунікабельність і кооперація (вміння працювати в команді). Саме вони дозволяють вирішувати складні професійні завдання.
За даними work.ua, найбільш затребуваними у роботодавців і часто згадуваними в резюме навичками маркетолога є:
Список особистих і ділових якостей і умінь, потрібних на посаді маркетолога:
Експерти – практики радять, що маркетологам варто прокачати в першу чергу наступні професійні навички:
Всі ці знання, навички, якості і вміння Ви можете отримати і розвинути, вступивши і навчаючись на спеціальності 075 «Маркетинг» в ДУТ.
На кафедрі маркетингу ДУТ створено лабораторію Digital-маркетингу та Google – аналітики на базі програмних комплексів та інструментів WordPress, Google forms, Google analytics, Google Trends, Google Tag Manager, Moqups, Asana, Wonderlist, Wonderlist, MS Dynamics CRM, CRM Bitrix24, MS Power BI.
Навчальна лабораторія кафедри маркетингу є підґрунтям сучасного навчального процесу на рівні світових освітніх стандартів відповідно до вимог роботодавців та реальних потреб ринку в умовах цифрової трансформації суспільства.
Наші студенти під час вивчення дисциплін кафедри за допомогою програмного забезпечення лабораторії Digital-маркетингу та Google – аналітики проводять оцінку маркетингових досліджень з використанням Google docs, Google analytics, Google Trends; здійснюють аналітику та візуалізацію даних у середовищі Microsoft Power BI; вчаться створювати шаблони сайту за допомогою Moqups; набувають навички створення комерційних сайтів у програмі WordPress та з GoogleTag Manager вчаться управляти тегами сайту; через програми Asana, Wonderlist отримують навички планування робочого часу та виконання планів маркетингового відділу підприємства; а з Microsoft Dynamics CRM, CRM Bitrix24 вивчають принципи роботи міжнародних CRM систем.
Завдяки партнерам кафедри ТОВ «UDS»; ТОВ «ЕДПАРТНЕР»; ТОВ «СТРІЧКА НОВИН»; ВЕБ-СТУДІЯ «UPWAY»; ТОВ «МЕДІАСАППОРТ», з якими укладені договори про співпрацю та які є потенційними роботодавцями для наших випускників, студенти мають можливість прокачати свої навички на практиці.
Компанії – партнери ВЕБ-СТУДІЯ «UPWAY», ТОВ «ADPARTNER» та ТОВ «UDS» – срібний партнер Microsoft надають можливість отримання сертифікатів студентами, які добросовісно навчались і опанували знання з дисциплін освітньої програми «Електронний бізнес», «Інтернет-маркетинг» в межах навчального процесу.
Наявність таких сертифікатів дає можливість студенту отримати перше високооплачуване робоче місце в престижній компанії з подальшим забезпеченим фінансовим майбутнім! Тому що при влаштуванні в компанію зі світовим ім’ям, роботодавці завжди віддають перевагу сертифікованим претендентам.