Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Маркетолог майбутнього (ХХІ століття): складові успіху в новій реальності

12:01, 27-03-2021

У звіті Всесвітнього економічного форуму 2020 р. «Майбутні робочі місця — 2025», зроблено уточнений прогноз навичок, які будуть затребувані у 2025 р., а саме:

  1. аналітичне мислення і інноваційність;
  2. активне навчання і стратегії навчання;
  3. комплексне розв’язання проблем;
  4. критичне мислення і аналіз;
  5. креативність, оригінальність і ініціативність;
  6. лідерство і соціальна включеність (впливовість);
  7. технології: використання, моніторинг і контроль;
  8. технології: розробка і програмування;
  9. життєздатність, стресостійкість і гнучкість;
  10. обґрунтування, розв’язання проблем і формування ідей;

Визначено, що фахівцю ХХІ століття будуть потрібні навички грамотності, навчальні, соціальні і особистісні навички.

До необхідних навчальних навичок відносять критичне мислення, креативність (творчість, інноваційність) та самонавчання; до навичок грамотності – медіаграмотність, цифрова грамотність; до соціальних навичок – навички командної роботи, комунікативність, емоційний інтелект; до особистісних навичок – гнучкість, таймменеджмент, ініціативність.

В результаті виконаного аналізу світового досвіду розвитку навичок ХХІ століття в освітніх програмах, запропонована система soft skills  (м`яких / гнучких навичок) фахівця в галузі маркетингу.

Визначено, що для маркетолога найважливішими soft skills (вищого порядку) є критичне мислення і здатність приймати рішення, креативність, комунікабельність і кооперація (вміння працювати в команді). Саме вони дозволяють вирішувати складні професійні завдання.

За даними work.ua, найбільш затребуваними у роботодавців і часто згадуваними в резюме навичками маркетолога є:

  • володіння методиками оцінки ринку (ємності, темпів зростання, сегментації і прогнозу ринків);
  • знання графічних пакетів;
  • базові знання HTML;
  • вміння працювати з соціальними мережами, блогами, форумами, інтернет спільнотами;
  • знання сучасних моделей розвитку і управління брендами компанії;
  • знання сучасних технік і методів продажів;
  • навички роботи з великим об'ємом інформації;
  • навички створення рекламних матеріалів;
  • навички проведення маркетингових досліджень;
  • навички оцінки ефективності рекламних заходів;
  • навички роботи з комп'ютерними програмами;
  • навички розробки нових продуктів і виведення їх на ринок;
  • знання іноземних мов;
  • знання основ реклами, PR, Direct Marketing;
  • вміння глибокого аналізу інформації;
  • вміння аналізувати динаміку і прогнозувати продажі
  • вміння управляти рекламним бюджетом і розраховувати ефективність вкладень.

Список особистих і ділових  якостей і умінь, потрібних на посаді маркетолога:

  • Комунікабельність.
  • Грамотна мова.
  • Приємна, акуратна, елегантна зовнішність.
  • Старанність.
  • Ініціативність.
  • Уміння працювати самостійно і в команді.
  • Чесність.
  • Порядність.
  • Стресостійкість.
  • Активність і висока працездатність.
  • Точність і пунктуальність.
  • Легка здатність до навчання.
  • Аналітичний склад розуму.
  • Знання основ культури мовлення.

Експерти – практики радять, що маркетологам варто прокачати в першу чергу наступні професійні навички:

  • Створення і просування бренду.
  • Маркетингові дослідження.
  • Контекстна реклама.
  • SEO-просування.
  • Контент-маркетинг.
  • SMM-просування.
  • Веб-аналітика.

Всі ці знання, навички, якості і вміння Ви можете отримати і розвинути, вступивши і навчаючись на спеціальності 075 «Маркетинг» в ДУТ.

На кафедрі маркетингу ДУТ створено лабораторію Digital-маркетингу та Google – аналітики на базі програмних комплексів та інструментів WordPress, Google forms, Google analytics, Google Trends, Google Tag Manager, Moqups, Asana, Wonderlist, Wonderlist, MS Dynamics CRM, CRM  Bitrix24, MS Power BI.

Навчальна лабораторія кафедри маркетингу є підґрунтям сучасного навчального процесу на рівні світових освітніх стандартів відповідно до вимог роботодавців та реальних потреб  ринку в умовах цифрової трансформації суспільства.

Наші студенти під час вивчення дисциплін кафедри за допомогою програмного забезпечення лабораторії Digital-маркетингу та Google – аналітики проводять оцінку маркетингових досліджень з використанням Google docs, Google analytics, Google Trends;  здійснюють аналітику та візуалізацію даних у середовищі Microsoft Power BI; вчаться створювати шаблони сайту за допомогою Moqups;  набувають навички створення комерційних сайтів у програмі WordPress та з GoogleTag Manager вчаться  управляти тегами сайту; через програми Asana, Wonderlist отримують навички планування робочого часу та виконання планів маркетингового відділу підприємства; а з Microsoft Dynamics CRM, CRM  Bitrix24 вивчають  принципи роботи міжнародних CRM систем.

Завдяки партнерам кафедри ТОВ «UDS»; ТОВ «ЕДПАРТНЕР»; ТОВ «СТРІЧКА НОВИН»; ВЕБ-СТУДІЯ «UPWAY»; ТОВ «МЕДІАСАППОРТ», з якими укладені договори про співпрацю та які є потенційними роботодавцями для наших випускників, студенти мають можливість прокачати свої навички на практиці.

Компанії – партнери ВЕБ-СТУДІЯ «UPWAY», ТОВ «ADPARTNER» та ТОВ «UDS» – срібний партнер Microsoft надають можливість отримання сертифікатів студентами, які добросовісно навчались і опанували знання з дисциплін освітньої програми «Електронний бізнес», «Інтернет-маркетинг» в межах навчального процесу.

Наявність таких сертифікатів дає можливість студенту отримати перше високооплачуване робоче місце в престижній компанії з подальшим забезпеченим фінансовим майбутнім! Тому що при влаштуванні в компанію зі світовим ім’ям, роботодавці завжди віддають перевагу сертифікованим претендентам.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 378