16 лютого 2015 року кафедра документознавства та інформаційно-аналітичної діяльності спільно з кафедрою управління інноваційною діяльністю провели міжкафедральний науково-методичний семінар, на якому жваво обговорювались питання:
Міжкафедральний науково-методичний семінар є одним із профілів кваліфікованого поширення методично-педагогічних знань. Систематична участь викладачів у роботі такого семінару вважається однією з форм підвищення кваліфікації.
Система освіти й виховання - головне джерело множення інтелектуального й культурного потенціалу суспільства. Ключове положення в цій системі посідає викладач, який визначає прогрес вищої школи, тому його професійне формування, становлення й діяльність складають пріоритетний напрямок у теорії й практиці освіти. У сучасних умовах реформування освіти радикально змінюється статус викладача, його освітні функції, відповідно трансформуються вимоги до рівня його професіоналізму. Вища школа потребує педагогів-наставників, готових до системних змін, котрі виховують громадянина України і світу з таким планетарним баченням і такою поведінковою етикою, за яких пріоритетними є ціннісно-культурний світогляд, дослідницька пропозиція, академічна мобільність, конкурентоспроможність на сучасному ринку праці. Вузівське навчання повинно бути реорганізоване в систему, яка саморозвивається, підґрунтя якої складають внутрішні мотиваційні механізми особистості, які генеруються під впливом творчих факторів в умовах ситуацій переосмислення власного досвіду і внутрішньої особистісної змагальності.
У вказаному контексті тема науково-методичного семінару є актуальною і логічно доповнила комплексну науково-методичну та дослідницьку роботу викладачів обох кафедр. Метою проведення науково-методичного семінару було ознайомлення з новітніми технологіями та підвищення рівня власної педагогічної майстерності. Після виступу зав’язалася жвава дискусія, доповідачі відповідали на запитання.
Під час роботи семінару проводився аналіз різних методичних концепцій, розглядалися деякі аспекти педагогічної майстерності викладачів, висвітлювалися різноманітні шляхи вдосконалення форм і методів навчання, відбувалась апробація наукових розробок викладачів. Не викликає сумнівів те, що педагог, який майстерно володіє словом, досягає успіхів у професійній діяльності.
У дискусіях, обговореннях, дебатах активно брали участь всі присутні. Вони висловлювали свої погляди, міркування, ділилися своїм власним педагогічним досвідом. Хотілося б відмітити високу активність викладачів під час проведення семінару. Семінар надав змогу доповідачам та присутнім поділитися своїми власними надбаннями та розширити коло наукових досліджень усіх членів семінару.