Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Латеральний маркетинг в дії - студенти-маркетологи у коворкінгу "Часопис"

09:54, 19-10-2018

Латеральний маркетинг (lateral - бічний) - система нетрадиційних методів просування товарів і послуг, що дозволяє успішно боротися з конкуренцією. В основі латерального маркетингу – особливий вид мислення – «латеральне» як метод нестандартного, творчого підходу до вирішення задач. Новий продукт руйнує звички і існуючу поведінку споживачів і вимагає створення нових технологій споживання, задає нові основи компетенцій.

Яскравим прикладом успішного латерального маркетингу є коворкін «Часопис». Загалом, «ково́ркінг»  (англ. сo-working спільно працювати) є моделлю організації роботи людей з різним типом зайнятості у єдиному робочому просторі. Головна перевага коворкін кафе «Часопис» це цікава модель не лише відпочинку, а й роботи людей без прив’язки до конкретного робочого місця компанії (віртуальне (віддалене) робоче місце), забезпечена доступом до швидкісного інтернету, орендою ноутбуків та іншими умовами  для створення комьюніті з відповідною робочою атмосферою.

Тож 17 жовтня 2018 року студенти першого курсу спеціальності «Маркетинг» під керівництвом професора кафедри маркетингу Виноградової О.В (д.е.н., завідувач кафедри) та доцента кафедри Євтушенко Н.О (куратор гр.МРД-11) не лише відвідали кафе з незвичайним інтер’єром – коворкінг “Часопис”, а й на практиці засвоїли основні принципи дії латерального маркетингу.

Коворкінг «Часопис» оснащений 7 залами з унікальним дизайном, де можна попрацювати в креативній і творчій обстановці, насолодитися смачною кавою і чаєм і поспілкуватися з цікавими людьми. На першому поверсі розташовані бібліотека, переговорна на 12 осіб, паркова зона. В бібліотеці можна почитати книги, навіть купити або обміняти їх. На мінус першому поверсі відвідувачі можуть весело провести час в ігровій, де до їх послуг представлені настільний футбол і різні настільні ігри. Особливу увагу привертає камінна зала для проведення офіційної зустрічі, а також кінозал, який розрахований на 15 осіб. Фільми можна приносити, як з собою, так і вибирати з фільмотеки кафе «Часопис».

Таким чином, під час відвідування кафе студенти-маркетологи на практиці могли усвідомити практичні навички латерального мислення і латерального маркетингу.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 12 836