Латеральний маркетинг (lateral - бічний) - система нетрадиційних методів просування товарів і послуг, що дозволяє успішно боротися з конкуренцією. В основі латерального маркетингу – особливий вид мислення – «латеральне» як метод нестандартного, творчого підходу до вирішення задач. Новий продукт руйнує звички і існуючу поведінку споживачів і вимагає створення нових технологій споживання, задає нові основи компетенцій.
Яскравим прикладом успішного латерального маркетингу є коворкін «Часопис». Загалом, «ково́ркінг» (англ. сo-working – спільно працювати) є моделлю організації роботи людей з різним типом зайнятості у єдиному робочому просторі. Головна перевага коворкін – кафе «Часопис» – це цікава модель не лише відпочинку, а й роботи людей без прив’язки до конкретного робочого місця компанії (віртуальне (віддалене) робоче місце), забезпечена доступом до швидкісного інтернету, орендою ноутбуків та іншими умовами для створення комьюніті з відповідною робочою атмосферою.
Тож 17 жовтня 2018 року студенти першого курсу спеціальності «Маркетинг» під керівництвом професора кафедри маркетингу Виноградової О.В (д.е.н., завідувач кафедри) та доцента кафедри Євтушенко Н.О (куратор гр.МРД-11) не лише відвідали кафе з незвичайним інтер’єром – коворкінг “Часопис”, а й на практиці засвоїли основні принципи дії латерального маркетингу.
Коворкінг «Часопис» оснащений 7 залами з унікальним дизайном, де можна попрацювати в креативній і творчій обстановці, насолодитися смачною кавою і чаєм і поспілкуватися з цікавими людьми. На першому поверсі розташовані бібліотека, переговорна на 12 осіб, паркова зона. В бібліотеці можна почитати книги, навіть купити або обміняти їх. На мінус першому поверсі відвідувачі можуть весело провести час в ігровій, де до їх послуг представлені настільний футбол і різні настільні ігри. Особливу увагу привертає камінна зала для проведення офіційної зустрічі, а також кінозал, який розрахований на 15 осіб. Фільми можна приносити, як з собою, так і вибирати з фільмотеки кафе «Часопис».
Таким чином, під час відвідування кафе студенти-маркетологи на практиці могли усвідомити практичні навички латерального мислення і латерального маркетингу.