Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Латеральний маркетинг в дії - студенти-маркетологи у коворкінгу "Часопис"

09:54, 19-10-2018

Латеральний маркетинг (lateral - бічний) - система нетрадиційних методів просування товарів і послуг, що дозволяє успішно боротися з конкуренцією. В основі латерального маркетингу – особливий вид мислення – «латеральне» як метод нестандартного, творчого підходу до вирішення задач. Новий продукт руйнує звички і існуючу поведінку споживачів і вимагає створення нових технологій споживання, задає нові основи компетенцій.

Яскравим прикладом успішного латерального маркетингу є коворкін «Часопис». Загалом, «ково́ркінг»  (англ. сo-working спільно працювати) є моделлю організації роботи людей з різним типом зайнятості у єдиному робочому просторі. Головна перевага коворкін кафе «Часопис» це цікава модель не лише відпочинку, а й роботи людей без прив’язки до конкретного робочого місця компанії (віртуальне (віддалене) робоче місце), забезпечена доступом до швидкісного інтернету, орендою ноутбуків та іншими умовами  для створення комьюніті з відповідною робочою атмосферою.

Тож 17 жовтня 2018 року студенти першого курсу спеціальності «Маркетинг» під керівництвом професора кафедри маркетингу Виноградової О.В (д.е.н., завідувач кафедри) та доцента кафедри Євтушенко Н.О (куратор гр.МРД-11) не лише відвідали кафе з незвичайним інтер’єром – коворкінг “Часопис”, а й на практиці засвоїли основні принципи дії латерального маркетингу.

Коворкінг «Часопис» оснащений 7 залами з унікальним дизайном, де можна попрацювати в креативній і творчій обстановці, насолодитися смачною кавою і чаєм і поспілкуватися з цікавими людьми. На першому поверсі розташовані бібліотека, переговорна на 12 осіб, паркова зона. В бібліотеці можна почитати книги, навіть купити або обміняти їх. На мінус першому поверсі відвідувачі можуть весело провести час в ігровій, де до їх послуг представлені настільний футбол і різні настільні ігри. Особливу увагу привертає камінна зала для проведення офіційної зустрічі, а також кінозал, який розрахований на 15 осіб. Фільми можна приносити, як з собою, так і вибирати з фільмотеки кафе «Часопис».

Таким чином, під час відвідування кафе студенти-маркетологи на практиці могли усвідомити практичні навички латерального мислення і латерального маркетингу.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 12 971