Сучасна система вищої освіти характеризується зростанням ролі інформаційних технологій навчання, оскільки ці технології змінюють характер розвитку, придбання і розповсюдження знань. Нові технічні та програмні засобів навчання, освітні методики і технології дозволяють якісно поліпшити процес навчання, зробити його практико-орієнтованим, збільшити швидкість опрацювання великих потоків інформації, що особливо гостро постає при підготовці фахівців у сфері маркетингу.
На вимогу сучасним запитам роботодавців здійснюється впровадження інформаційних технологій в навчальний процес, а саме використання сучасних мультимедійних засобів і Інтернет як допоміжних засобів навчання фахівців з маркетингу.
Так, під час викладання дисциплін «Маркетинг», «Основи маркетингового менеджменту» використовуються інформаційно-комунікаційні технології Googledocs, Googleanalytics, GoogleTrends – для проведення та оцінки маркетингових досліджень, HohliBuilder, Сreately, Piktochart, GoogleCharts, Vizualize, як онлайн сервіси для створення інфографіки, Microsoft Power BI – для аналітики та візуалізації даних.
В дисципліні «Маркетингові комунікації» інформаційно-комунікаційні технології є інструментом комунікаційних зв’язків (Jira, Slack, Skype - інструменти комунікацій, Zoho Social, SMMplanner - сервіси створення графіку розміщення постів у соціальних мережах, Webinar, Join.me - сервіси проведення онлайн-конференцій).
Під час викладання дисциплін «Інтернет-маркетинг», «Електронний бізнес» за допомогою: Google docs, Google analytics, Google Trends, проводиться оцінка маркетингових досліджень; через Asana, Wonderlist здійснюється планування робочого часу та виконання планів маркетингового відділу підприємства; використовуються інструменти комунікацій: Jira, Slack, Skype, створення шаблону сайту: Moqups, створення карт проектів та генерування інноваційних ідей: MindMap, Mindomo, Stormboard, Realtime Board, Mural, для створення комерційних сайтів: WordPress.
У дисциплінах кафедри інформаційно-комунікаційні технології застосовуються і як засіб автоматизації контролю, корекції, результатів навчальної діяльності, тестування і психодіагностики. Програмне забезпечення Microsoft PowerPoint дає можливість візуалізації даних, а система Moodle є інструментом для дистанційного навчання і контролю. Також викладачами кафедри маркетингу використовуються у навчальному процесі електронні словники й енциклопедії, мультимедійні курси, включаючи аудіо та відеоматеріали, електронні видання книг, газет і журналів мовою оригіналу, освітні сайти, форуми.
Усе це дає можливість отримати вичерпну інформацію з тих або інших питань та сприяє засвоєнню студентами знань за допомогою інформаційних та комунікаційних технологій. Такі освітні технології дозволяють поглиблювати і розширювати зміст дисциплін, швидко оновлювати його, застосовувати більш ефективні методи навчання, а також значно розширюють доступ до освіти, ніж за допомогою звичайних технологій.