В період 7-9 червня 2017 року на базі Державного університету телекомунікацій проводилась масштабна Регіональна конференція «Перспективи надання послуг на основі мереж пост-NGN, 4G і 5G. Організаційні та технічні рішення по їх побудови і захисту », яка відбулася за підтримки Міжнародного союзу електрозв'язку.
Основні тематичні напрямки конференції:
Доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри Виноградова Олена Володимирівна була запрошена на конференцію в якості модератора першої частини секції 5 «Організаційно-економічні аспекти надання послуг на основі мереж пост-NGN, 4G і 5G» (08.06.2017), і доповідача у другій частині секції 5 (09.06.2017). Тема її доповіді «Маркетингові аспекти впровадження послуг на базі мереж пост-NGN, 4G і 5G». За змістом виступу міжнародні гості конференції і колеги дізналися про необхідність використання маркетингових інструментів у розвитку мереж пост-NGN, 4G і 5G в Україні. Були розглянуті основні напрямки маркетингових досліджень ринку телекомунікацій, що проводяться на кафедрі маркетингу: моніторинг рівня розвитку ринку телекомунікацій та окремих його складових за рейтинговими позиціями; дослідження інноваційних напрямків розвитку ринку телекомунікацій; розробка рекомендацій по використанню маркетингового інструментарію для стимулювання розвитку ринку телекомунікацій. Науково обґрунтовані рекомендації щодо застосування маркетингового інструментарію, дозволять в умовах соціально-економічного і технологічного кризи вирішити непрості завдання, які стоять перед вітчизняними компаніями-операторами по просуванню послуг в новому інноваційному форматі, задоволенню вимог споживачів і успішному розвитку самих компаній.
У другій частині секції 5 «Організаційно-економічні аспекти надання послуг на основі мереж пост-NGN, 4G і 5G» (09.06.2017) заслуховувалась доповідь доцента кафедри маркетингу кандидата економічних наук Євтушенко Н.А. За тематикою її наукової доповіді «Проблеми взаємодії суб'єктів телекомунікаційної сфери» присутні ознайомилися з особливостями взаємодії суб'єктів телекомунікаційної сфери, що діють на ринку України, з урахуванням різних рівнів управління: державний, галузевий і підприємства. Аналіз проблем взаємодії суб'єктів ринку телекомунікаційних послуг України показав відсутність ефективних важелів регулювання процесів взаємодії, що негативно позначається на функціонуванні галузі, прибутковості її підприємств і перспектив розвитку. У зв'язку з цим, автором запропоновано шляхи вдосконалення каналів взаємодії суб'єктів телекомунікаційної сфери за допомогою послуг консалтингових компаній, які здатні вирішити проблемні питання телекомунікаційних підприємств через модель комунікативного простору. Ефективна взаємодія консалтингової компанії і телекомунікаційного підприємства в рамках цієї моделі призведе до комунікативної збалансованості всіх сфер діяльності телекомунікаційного підприємства і формуванні високого рівня компетентності його працівників на тлі розвиненої корпоративної культури.
Доповідачі: професор Виноградова О.В. і доцент Євтушенко Н.А. показали високу наукову підготовку, наведені результати дослідження мають науково-практичну значимість в процесі надання послуг на основі мереж пост-NGN, 4G і 5G.