Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

РЕЗУЛЬТАТИ УЧАСТІ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ В РЕГІОНАЛЬНІЙ КОНФЕРЕНЦІЇ МСЕ У ДЕРЖАВНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙ

16:20, 14-06-2017

В період 7-9 червня 2017 року на базі Державного університету телекомунікацій проводилась масштабна Регіональна конференція «Перспективи надання послуг на основі мереж пост-NGN, 4G і 5G. Організаційні та технічні рішення по їх побудови і захисту », яка відбулася за підтримки Міжнародного союзу електрозв'язку.

 

Основні тематичні напрямки конференції:

  • Секція 1. Інноваційні підходи з надання послуг на основі мереж пост-NGN, 4G і 5G.
  • Секція 2. Нормативні та регуляторні особливості надання послуг на основі мереж пост-NGN, 4G і 5G.
  • Секція 3. Технічні проблеми конвергенції мереж діючих операторів зв'язку.
  • Секція 4. Актуальні проблеми кібербезпеки при впровадженні технологій мереж пост-NGN, 4G і 5G.
  • Секція 5. Організаційно-економічні аспекти надання послуг на основі мереж пост-NGN, 4G і 5G.

Доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри Виноградова Олена Володимирівна була запрошена на конференцію в якості модератора першої частини секції 5 «Організаційно-економічні аспекти надання послуг на основі мереж пост-NGN, 4G і 5G» (08.06.2017), і доповідача у другій частині секції 5 (09.06.2017). Тема її доповіді «Маркетингові аспекти впровадження послуг на базі мереж пост-NGN, 4G і 5G». За змістом виступу міжнародні гості конференції і колеги дізналися про необхідність використання маркетингових інструментів у розвитку мереж пост-NGN, 4G і 5G в Україні. Були розглянуті основні напрямки маркетингових досліджень ринку телекомунікацій, що проводяться на кафедрі маркетингу: моніторинг рівня розвитку ринку телекомунікацій та окремих його складових за рейтинговими позиціями; дослідження інноваційних напрямків розвитку ринку телекомунікацій; розробка рекомендацій по використанню маркетингового інструментарію для стимулювання розвитку ринку телекомунікацій. Науково обґрунтовані рекомендації щодо застосування маркетингового інструментарію, дозволять в умовах соціально-економічного і технологічного кризи вирішити непрості завдання, які стоять перед вітчизняними компаніями-операторами по просуванню послуг в новому інноваційному форматі, задоволенню вимог споживачів і успішному розвитку самих компаній.

У другій частині секції 5 «Організаційно-економічні аспекти надання послуг на основі мереж пост-NGN, 4G і 5G» (09.06.2017) заслуховувалась доповідь доцента кафедри маркетингу кандидата економічних наук Євтушенко Н.А. За тематикою її наукової доповіді «Проблеми взаємодії суб'єктів телекомунікаційної сфери» присутні ознайомилися з особливостями взаємодії суб'єктів телекомунікаційної сфери, що діють на ринку України, з урахуванням різних рівнів управління: державний, галузевий і підприємства. Аналіз проблем взаємодії суб'єктів ринку телекомунікаційних послуг України показав відсутність ефективних важелів регулювання процесів взаємодії, що негативно позначається на функціонуванні галузі, прибутковості її підприємств і перспектив розвитку. У зв'язку з цим, автором запропоновано шляхи вдосконалення каналів взаємодії суб'єктів телекомунікаційної сфери за допомогою послуг консалтингових компаній, які здатні вирішити проблемні питання телекомунікаційних підприємств через модель комунікативного простору. Ефективна взаємодія консалтингової компанії і телекомунікаційного підприємства в рамках цієї моделі призведе до комунікативної збалансованості всіх сфер діяльності телекомунікаційного підприємства і формуванні високого рівня компетентності його працівників на тлі розвиненої корпоративної культури.

Доповідачі: професор Виноградова О.В. і доцент Євтушенко Н.А. показали високу наукову підготовку, наведені результати дослідження мають науково-практичну значимість в процесі надання послуг на основі мереж пост-NGN, 4G і 5G.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 394