Конкурентні переваги навчання маркетологів у нашому університеті полягають у тому, що, на відміну від класичних вузів, ми надаємо не лише ґрунтовну фундаментальну, базову фахову підготовку, а й високоякісне практично-орієнтоване навчання, спрямоване на розвиток професійних компетенцій маркетологів та формування компетенцій маркетингової діяльності в галузі телекомунікацій.
У той час як підґрунтя класичної базової підготовки фахівців складається з належного інформаційного та професійного кадрового забезпечення, для формування професійних практичних навичок необхідне сучасне матеріально-технічне забезпечення.
То ж відповідно до стратегії розвитку спеціальності 075-Маркетинг, 6 березня 2017 року у Державному університеті телекомунікацій відбулося урочисте відкриття навчальної лабораторії маркетингових досліджень. Цієї події чекали студенти, викладачі і науковці кафедри маркетингу. В аудиторії 417, яка була закріплена за кафедрою маркетингу, зробили ремонт, оснастили сучасними комп’ютерами, завантажили необхідне програмне забезпечення.
Викладачі кафедри маркетингу розробили тематичні стенди для лабораторії, які поєднали у себе класичні і інноваційні концепції маркетингу, особливості маркетингу у сфері телекомунікацій, основні складові організації маркетингових досліджень та як їхній наслідок – результати дослідження впливу реклами на різні категорії споживачів.
Червону стрічку урочисто розрізав ректор Державного університету телекомунікацій д.т.н., професор В.Б. Толубко. Пролунало привітання з відкриттям лабораторії.
Завідувач кафедри маркетингу д.е.н., професор Виноградова О.В. розповіла про основні цілі і завдання лабораторії, зміст і перспективи маркетингових досліджень. На базі лабораторії планується реалізація практичної складової навчання студентів:
Те як і чому ми навчаємо наших студентів є показником рівня сучасності, інноваційності навчального закладу. Як сказав відомий американський письменник Уілл Дюран- «… Освіта це трансляція цивілізації…». Тож, достойна освіта у нашому університеті є запорукою гідного працевлаштування та кар’єрного успіху наших випускників, і майбутнього нашої країни і нашої цивілізації.